Hittade på Youtube

AKB

Trådstartare
En video från tyskland verkar det som.
Ser så mysigt ut, vill ha en shettis till och en sån vagn!
Men jäklar vad hennes draglinor är slaka ibland, hade varit döskraj för att någon skulle trampa över och trassla in sig:eek:

Sv: Hittade på Youtube

Ser himla mysigt ut :) När man kör par så kan ju inte draglinorna vara för slappt spända eftersom det är det enda dom drar i (förstå mig rätt), men det ser ut som vagnen kommer för långt fram när hon bromsar in och det resulterar i dom slaka draglinorna, antingen är bakselarna för dåligt spända eller så använder hon inte bromsen på vagnen, det ser ju lite småfarligt ut ja...

håller med dig... det ser verkligen lite läskigt ut med draglinorna... :crazy:

sån kärra vill jag ha.. har ju dessutom två duktiga kör shettisar hemma varav en av dem tidigare har gått par... skulle vara så kul!!!

Wei vad mysigt, och vilken fart de hade i benen :)

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: yamyam
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 163
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka