hitta telefonen-app?

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag skulle vilja ha en app i min telefon där man kan få sin bortslarvade telefon att ge ifrån sig ljud genom fjärrstyrning från en annan enhet (dator, mobil eller surfplatta). Finns det nån sån app? (för android)
Alltså inte den vanliga "hitta min telefon-appen" där man kan se på en karta var den finns. Utan mer en app som gör att man hittar telefoneländet när man vet ungefär var den är men ändå inte hittar den...
Nån med koll?

///slarvmaja :o
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 918
Senast: kma
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 004
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag var nyligen på en dykresa i Egypten och blev då klart imponerad av hur väl små GoPro-kameror återgav färgerna. Dessutom verkade det...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp