Hitta irländare

Fille

Trådstartare
Vad finns det för irländska hemsidor där man kan söka på folk? Om någon gift sig, kan man söka på gamla namnet och hitta nya någonstans då?

Nej.

Om det inte har ändrats sedan jag bodde där (flyttade 2007 så det kan det ju ha gjort), de flesta länder har inte öppna informations system om privatpersoner på samma sätt som Sverige.

Vad finns det för irländska hemsidor där man kan söka på folk? Om någon gift sig, kan man söka på gamla namnet och hitta nya någonstans då?

om det hjälper så hittade jag ett brorsan till ett ex på fejjan en gång och tog reda på att han gift sig :D

(och nej kontaktade inte någon var mest glad att han stannat med henne och ville vet watt han hade det bra :up: )

om det hjälper så hittade jag ett brorsan till ett ex på fejjan en gång och tog reda på att han gift sig :D

(och nej kontaktade inte någon var mest glad att han stannat med henne och ville vet watt han hade det bra :up: )

Ibland kan man ju lyckas med fejjan :) vet inte om hon letat där än!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: MML
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
828
Senast: Seaside
·
Kläder & Bli fin Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det...
Svar
12
· Visningar
826
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår