Tussemaja
Trådstartare
Det där med att hitta "rätt" häst - hur sjutton gör man egentligen...? Mina tidigare och min nuvarande bara fanns där i min väg plötslig och jag behövde aldrig leta upp dom så att säga. Men nu då... när jag ska leta "rätt" häst efter konstens alla regler blir jag bara förvirrad och paralyserad av beslutsångest Jag har inte särskilt många kriterier, och inte särskilt märkvärdiga men det verkar ändå svårt att få med alla i en och samma häst...:smirk:
Otåligheten kryper i ryggmärgen, jag kollar annonser flera gånger om dan - överallt.... Men alla saknar nåt, eller har nåt för mycket om ni förstår; för högoktanigt kosseblod, för dyr, för ung, för hög -you name it....
Kanske är det som med män - den finns ingen "den rätta"... Så hur gööör man - blundar å pekar...?
Otåligheten kryper i ryggmärgen, jag kollar annonser flera gånger om dan - överallt.... Men alla saknar nåt, eller har nåt för mycket om ni förstår; för högoktanigt kosseblod, för dyr, för ung, för hög -you name it....
Kanske är det som med män - den finns ingen "den rätta"... Så hur gööör man - blundar å pekar...?