Hitta en adress i Finland?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 866

alazzi

Trådstartare
Finns det typ "Hitta.se" i Finland? Jag har tappat bort adressen till en person som jag behöver skicka ett kort till. Hon har skickat julkort till mig så jag vill ju skicka ett kort tillbaka.

Har du prövat att googla hennes namn? I Sverige får man ju träff på "telefonkatalogsajterna" när man gör det.

Var tfn och adress helt dolda eller var det bara dolt bakom inloggning? Om det bara är inloggning som är problemet så kan du pm:a uppgifterna om du vill så kan jag damma av mitt konto.

Liknande trådar

Samhälle Vad finns det för anledning till att någon inte finns med på ratsit? Personen stod med med fullt synlig adress mm för typ två veckor... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 845
Senast: Lobelia
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 138
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 898
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka