Hitta delade filer på datorn

KisseNova

Trådstartare
Med den nya msn messenger så kan man ju dlea filer med varandra. I detta fallet som jag är ute efter så är det bilder. Vart kan jag hitta det på datorn om personen är offline. Eller måste hon vara online för att jag ska kunna se bilderna???

Sv: Hitta delade filer på datorn

jag tror att hon måste vara online, men spara ner bilderna på din egna dator nästa gång hon är det så har du ju dem sen :)

När du är online, så öppna filen med det gula brevet med två gubbar framför(:D bra förklaring), bredvid mailen. Då kommer det upp mappar med vem alla du har delade filer. Om de är tomma så har personerna tagit bort bilderna därifrån! De andra behöver inte vara online för att filerna ska synas!

Nej hon behöver inte vara online för att du ska se- om alla har skickats över. Om du går in på Mina dokument finns det en mapp som heter Mina delade mappar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 245
Senast: Mint
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 197
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 662
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka