Estrella chips med gräslök och gräddfil (limiten edition) - smakar gott men inte överdrivet gott, inte så att jag behöver köpa fler påsar. Blir dock en HISS ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag hade de en nyhet på diphyllan btw, estrella fresh...färdig dipp på påse.
Det här med stevia och att det ska vara så naturligt. Många vet inte om att plantan som man skördar steviabladen som man via komplicerad procedur (som inte är såååå naturlig) från är oätlig, och får inte ens stå i samma utrymme som ätliga växter i handelsträdgårdar. Och man ska vara medveten om att bakom stevian så rullar det o e r h ö r d a mängder pengar.Köpte hem Cola Life bara för att efter att ha läst här i tråden, och instämmer med er andra. En fet DISS! Den har en eftersmak av typ ingefära nästan tycker jag.
Det visste jag faktiskt inte om stevia! Jag brukar inte använda det. Äter hellre riktigt socker men då mindre mängd av det. Eller agavesirap kan funka som sötningsmedel. Så, tack för info! Jag fortsätter dricka mitt mineralvatten tror jagDet här med stevia och att det ska vara så naturligt. Många vet inte om att plantan som man skördar steviabladen som man via komplicerad procedur (som inte är såååå naturlig) från är oätlig, och får inte ens stå i samma utrymme som ätliga växter i handelsträdgårdar. Och man ska vara medveten om att bakom stevian så rullar det o e r h ö r d a mängder pengar.
Så det där med stevia som så mycket bättre än sukralos och annat skit som ersättare för socker. Njäe va.
Så fetdiss till coca cola-company som vill inbilla folk att de gör ett bättre val genom att dricka något de döper till 'life' Bah! liksom.
Det visste jag faktiskt inte om stevia! Jag brukar inte använda det. Äter hellre riktigt socker men då mindre mängd av det. Eller agavesirap kan funka som sötningsmedel. Så, tack för info! Jag fortsätter dricka mitt mineralvatten tror jag
Arla drickkvarg jordgubb/granatäpple - Ännu en stor HISS!
Supergod och otroligt mättsam. Jag tycker att vanlig drickyoghurt är för sliskig men drickkvargen är perfekt
Finns även med smak av vanilj/apelsin.
Testade också dem i helgen. Tyckte att det blev ok om man typ blandade bea+steak. Men inte vad det nån Lohmandersbea inte! Dålig förpackning också (går inte att återanvända vettigt) så det blir inget mer köp!Varning utfärdas
Köp inte skiten. Bearnaisen smakar skurhink, brunsåsen smakar skosula och steaksaucen smakar fan.
Diss, diss och diss.
(willys sålde dessa för 5:/st förra veckan. Nu fattar jag varför)
Hur är den i konsistensen? Jag tycker att den vanliga kvargen är lite för stabbig och känns torr när jag äter den.
Köpte hem Cola Life bara för att efter att ha läst här i tråden, och instämmer med er andra. En fet DISS! Den har en eftersmak av typ ingefära nästan tycker jag.
Instämmer helhjärtat, de delade ut dem vid tågstationen i våras (fördelen med att tågpendla till jobb - gratis saker ) och ja, jag förstår varför de gav bort dem. Jättediss.Varning utfärdas
Köp inte skiten. Bearnaisen smakar skurhink, brunsåsen smakar skosula och steaksaucen smakar fan.
Diss, diss och diss.
(willys sålde dessa för 5:/st förra veckan. Nu fattar jag varför)