Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faan, ligger i sängen och har inte kortet här uppe :devil: Imorgon ska jag anmäla mig! :)

Kantarellchipsen testade!

281x380_smorstekta-kantareller-gradfil1.png

Käkade dom tillsammans med hot &sweet dippsås. Japp, dom behövde verkligen dippsåsen. Jag gillar svamp, men jag hade kanske tänkt mig en annan touch på svampsmaken, för dessa smakade.. Ja.. Svamp alltså. Vilket blir lite underligt med chips liksom.

Med tanke på att dom var storräfflade också, vilket jag inte gillar, så blir betyget DISS.

hm Produkter, får man hissa/dissa "tjänster" oxå?
Isåfall vill jag Hissa Readly - använder det på läsplattan (och mobilen men plattan är att föredra) OBS finns många hästtidningar! :D - tyvärr inte lika många hästböcker. har funkat kanon och bra support.

Åh jag testade en ny dip förra helgen, cheese and chili tror jag att den hette. Jag är osäker på om den är ny eller bara ny för mig, men den var APGOD! Stor hiss!!

Åh jag testade en ny dip förra helgen, cheese and chili tror jag att den hette. Jag är osäker på om den är ny eller bara ny för mig, men den var APGOD! Stor hiss!!

Den är inte ny men HISS! Den var med i en omröstningen som det märket brukar ha för att se vilken smak som ska vara kvar.När det fanns en risk att den inte skulle finnas längre köpte jag alla som fanns kvar på Willys Origo i Falun. Det var 54 st :o men mannen efter mig i kassan kommenterade mängden så jag sa att de var jättegoda och att han borde prova så jag köpte bara 53 st :D

De är suveräna att dippa grönsaker i :d

*nej, var enormt snälla mot mig och kommentera inte att jag köpte 53st dippmix*

@Jaulgreis Det var bara nyheter i tråden som man fick lägga in? :confused: Missade i så fall det!

Tillägg: Den släpptes 2012, så för 2 år sedan och inte 10 år sedan ;)

Senast ändrad:
Jag tänker DISSA något som inte är nytt :mad: Jag har testat Alternas Caviar Moisture shampoo och satan vad min hårbotten gör ont! :wtf: Jag har tillbringat två dagar nu med att lugna ner den. Balsamet i samma serie är helt ok men inte så bra att det är värt priset så nu går jag tillbaka till Kerastase, Philip Kingsley och Redken, från deras återfuktande serier! :up:

@nexxa Nej, Granatäpple har de ju haft hur länge som helst :) Bodde utomlands i ett par år (innan 2012), och det första jag gjorde varje gång när jag kom till Sverige var att köpa ett greenmål med Ramlösa Granatäpple på Max på Vasagatan :D :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka