Hiss! Vegetarisk "toast" som värms i mikron eller brödrosten. Går snabbt att fixa och smakar gott! Brödet är lite åt det smaklösa hållet men tycker absolut att den funkar som snabblunch eller mellanmål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sneglade på den häromdagen. Håller med om att idén är najs (salsa och guacamole utan att jaga mogen avokado eller vänta in omogna). Hur smakade själva avokadon? Ingenting? (gissar jag) Kändes den mogen?
Jublade när jag såg den här i butik. Tänk att kunna göra guacamole när man är sugen på det, och inte efter tillgången på mogen avokado. Testade, men tyckte inte jag fick till någon god guacamole :-(. Iden i sig är så bra att jag inte vill dissa riktigt än, ska ge den en chans till. Någon här som provat?
Hiss! Vegetarisk "toast" som värms i mikron eller brödrosten. Går snabbt att fixa och smakar gott! Brödet är lite åt det smaklösa hållet men tycker absolut att den funkar som snabblunch eller mellanmål.
Jag vill dissa Yogis choklad-te, tycker inte alls det smakar choklad Dock luktar det väldigt gott men skulle gärna ha mer av det i själva smaken med.
@lil-sis Det där chokladtéet, var hittar man det och är det något som kan tänkas gillas av någon som ratar té annars tror du?
Köpte hem Cola Life bara för att efter att ha läst här i tråden, och instämmer med er andra. En fet DISS! Den har en eftersmak av typ ingefära nästan tycker jag.
@lil-sis Det där chokladtéet, var hittar man det och är det något som kan tänkas gillas av någon som ratar té annars tror du?
HISS: Arlas lättkvarg, finns i både vanilj och blåbär! Krämig, ngt lösare konsistens än annan kvarg jag smakat. Och så god!!
Den är jättegod. Men oj så söt och oj så mäktig, jag har blivit illamående innan jag ätit upp innehållet i byttan. Men hiss ändå för första fyra skedarna!HISS: Arlas lättkvarg, finns i både vanilj och blåbär! Krämig, ngt lösare konsistens än annan kvarg jag smakat. Och så god!!
Jublade när jag såg den här i butik. Tänk att kunna göra guacamole när man är sugen på det, och inte efter tillgången på mogen avokado. Testade, men tyckte inte jag fick till någon god guacamole :-(. Iden i sig är så bra att jag inte vill dissa riktigt än, ska ge den en chans till. Någon här som provat?
Jag har inte prövat just det märket men jag håller med, supersmidigt att bara dela och lägga i ugnen med lite (mycket) getost på!Jag hoppade jämfota av glädje när jag hittade det här
Rödbetor som är så gott och nu även väldigt enkelt och framförallt snabbt.
Stor hiss.
Vill också tipsa om Testagram. Man prenumererar på boxar med nyheter och varor som olika tillverkare
vill puffa för. Kostar 59kr per box och jag tycker det har varit värt pengarna hittills.
Lite som Secret Santa.