Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toast%20tomatmozzarella.png

Hiss! Vegetarisk "toast" som värms i mikron eller brödrosten. Går snabbt att fixa och smakar gott! Brödet är lite åt det smaklösa hållet men tycker absolut att den funkar som snabblunch eller mellanmål.

300_i_7318690104346_130444894319868692.jpg

Jublade när jag såg den här i butik. Tänk att kunna göra guacamole när man är sugen på det, och inte efter tillgången på mogen avokado. Testade, men tyckte inte jag fick till någon god guacamole :-(. Iden i sig är så bra att jag inte vill dissa riktigt än, ska ge den en chans till. Någon här som provat?
Jag sneglade på den häromdagen. Håller med om att idén är najs (salsa och guacamole utan att jaga mogen avokado eller vänta in omogna). Hur smakade själva avokadon? Ingenting? (gissar jag) Kändes den mogen?

Toast%20tomatmozzarella.png

Hiss! Vegetarisk "toast" som värms i mikron eller brödrosten. Går snabbt att fixa och smakar gott! Brödet är lite åt det smaklösa hållet men tycker absolut att den funkar som snabblunch eller mellanmål.

Diss från mig! Värmde i mikron, kanske blir bättre i brödrost, men smakade typ inget och trist konsistens.

Jag vill dissa Yogis choklad-te, tycker inte alls det smakar choklad :down: Dock luktar det väldigt gott men skulle gärna ha mer av det i själva smaken med.

Köpte hem Cola Life bara för att efter att ha läst här i tråden, och instämmer med er andra. En fet DISS! :down: Den har en eftersmak av typ ingefära nästan tycker jag.

Köpte också Cola Life och den smakar enligt mig exakt som coca cola Zero, märker ingen skillnad. Och då kan jag lika gärna köpa Zero eftersom den har mindre kalorier.

Varken Life eller Zero smakar som vanlig cola.

Diss

HISS: Arlas lättkvarg, finns i både vanilj och blåbär! Krämig, ngt lösare konsistens än annan kvarg jag smakat. Och så god!!

Image.aspx
Den är jättegod. Men oj så söt och oj så mäktig, jag har blivit illamående innan jag ätit upp innehållet i byttan. Men hiss ändå för första fyra skedarna! ;)

Jag har nyligen provat Risentas bönpasta. Klart godkänd som omväxling till Mills majspasta,
som annars är den enda glutenfria pasta jag hittat som det är något med.
Man blir gott mätt även med vegetarisk sås till eftersom det är så mycket proteiner i bönorna.
Hiss säger jag.

Rye Snacks med tomat och rosmarin (från Finn Crisp) får också hiss. :d
(Det är sambon som ej kan äta gluten, inte jag)

Vill också tipsa om Testagram. Man prenumererar på boxar med nyheter och varor som olika tillverkare
vill puffa för. Kostar 59kr per box och jag tycker det har varit värt pengarna hittills.
Lite som Secret Santa. :D :up:

300_i_7318690104346_130444894319868692.jpg

Jublade när jag såg den här i butik. Tänk att kunna göra guacamole när man är sugen på det, och inte efter tillgången på mogen avokado. Testade, men tyckte inte jag fick till någon god guacamole :-(. Iden i sig är så bra att jag inte vill dissa riktigt än, ska ge den en chans till. Någon här som provat?

Jag testade det där i våras, och du milde vad besviken jag blev! Tyckte mest det var en läbbig, vattning konsistens och i princip ingen smak alls. Provade en gång till för att lägga i sallad och där kunde den väl gå an, men mest för att jag åt den med en massa annat så att den inte blev lika märkbar. Helt bortkastat för min del - köper jag avocado så är det för att jag vill ha just den krämiga konsistensen och den goda smaken!

Jag hoppade jämfota av glädje när jag hittade det här
20130904-072031.jpg

Rödbetor som är så gott och nu även väldigt enkelt och framförallt snabbt.
Stor hiss.
Jag har inte prövat just det märket men jag håller med, supersmidigt att bara dela och lägga i ugnen med lite (mycket) getost på! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka