HISS!
Puttrar just nu på spisen tillsammans med quornfiléer och wokgrönsaker
(ska göra ett nytt försök att hitta chipsen idag, tror att jag vet var jag ska leta...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är elakt att starta en sån här tråd när jag inte kan testa en enda tuggbar hiss
Mer te!
Och smaksatt vatten!
Och när jag ändå postar:
Teatango orange sky - diss!!
Ska finnas en med chokladsmak som smakar typ milkshake, tror det är samma märke som de du har. Den är en stor HISS.Jag är i ungefär samma sits som dig fast av andra orsaker. Jag har precis fått hem en månadsförbrukning med näringsdrycker och kan säga att: Nutricia Fortimel jordgubb HISS! Vanilj ganska okej. Skogsbär HISS!
HISS på den här!
Innehåller förmodligen en massa dåliga grejer man inte borde äta men det skiter jag i eftersom det är så få saker som smakar gott som jag faktiskt kan äta.
Ska finnas en med chokladsmak som smakar typ milkshake, tror det är samma märke som de du har. Den är en stor HISS.
(Eh, smakade botten slurken på jobbet )
Hm, jag vågade inte testa den. Jag smakade nutrilett choklad en gång och det var nog bland det äckligaste jag har smakat och jag ville inte riskera att tycka att näringsdryckerna är äckliga. Får se om jag vågar testa den i nästa omgång. Smakar den som riktig choklad?
Fortimel Choklad och Vanilj är HISS! Båda är goda (och går inte att jämföra med Nutrilett ).
Vad tråkigt om ovanstående betyder att din mage bråkar en massa med dig.Jag är i ungefär samma sits som dig fast av andra orsaker. Jag har precis fått hem en månadsförbrukning med näringsdrycker och kan säga att: Nutricia Fortimel jordgubb HISS! Vanilj ganska okej. Skogsbär HISS!
Vad tråkigt om ovanstående betyder att din mage bråkar en massa med dig.
Beträffande hiss/diss: så olika man kan tycka! De enda Fortimel jag finner drickbara är den med choklad- och den med kaffe(cappuccino-)smak. Så hiss på dem och fetDISS på skogsbär! Sällan smakat nåt mer syntetiskt! Kaffe och choklad brukar jag värma och blanda med bryggkaffe. De tål enligt tillverkaren att hettas upp, men inte att kokas.
Edit: Vaniljsmaken är också helt ok! Tror förresten att chokladvarianten är extra proteinrik.
Usch vad tråkigt!Ja inte är den snäll inte
Alla jag har nu är extra proteinrika eftersom jag har brist på protein. Jag har ju inte kunnat äta normalt på så länge så jag behöver en proteinboost nu. Kanske är de olika beroende på vilken sort det är för både jordgubben och skogsbären av den här sorten är riktigt god. Jag förväntade mig att det skulle vara syntetiskt men det var det inte alls Kaffe dricker jag ju inte vanligtvis och kaffe finns inte i extra proteinrik heller så den har aldrig varit aktuell.
Jag funderar på att testa chokladen framåt vintern iallafall för det kan vara gott med något varmt när det är kallt ute, det minns jag sedan förra vintern.
Sorry för OT Ts.
Nya chips - Sourcream & chives från OLW. Hiss!
Jag vet att du retas och det FÅR du göraJag bara retades med dig
Jag tror att det är Lindt som har en väldigt god mandelchoklad!
Äpple Pink Lady - HISS@tråden: Men seriöst, kan ingen tipsa om fler NYTTIGA saker?!
Mina kilon behöver ingen mer uppmuntran, de ska väck
Invisibobble - Stor HISS!
Världens mest perfekta hårsnoddar! Går inte sönder, töjer sig inte, klarar fler än två varv när man vill sätta upp sitt tjocka kråkbo i en tofs och är dessutom jätteskonsamma för håret
Vet att de finns på XXL blaVar!?
Var!?