Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 165490
Nu har jag testat citronsmaken också, och den får också HISS. Jättegod! Min granne hissade den tredje smaken när jag pratade med henne tidigare idag, så jag måste prova den med.
Ngn som har hiss eller diss angående denna?
Visa bifogad fil 165468
Är det som päronsplitt i burk?Jättegod!
Äter ett paket per vecka![]()
Den äter jag varje dag till lunch på jobbet, jättegod tycker jagVisa bifogad fil 160641
Jag kände för att bli lite wild and crazy och köpa ett helt nytt sorts knäckebröd jag inte provat förut i helgen. Smaken är rätt mild men ja.. okej, vem bryr sig? Knäckebröd är en bärare av pålägg och det här brödet är ganska tjockt och har ett rejält krisp. Om man alltså känner att man gärna har ett lite hårdare bröd till sitt pålägg än typ falu rågrut eller den där basic bitch-bruna som fanns i skolan, då kan jag rekommendera denna.
På paketet står "Havrebetaglukan (låter som hittepå) för din hjärthälsa" vilket fick mig att känna mig som att jag var fel målgrupp för det här brödet, som att man måste vara 70+ för att få köpa det ungefär. Inte bestämt mig än för om det får mig att känna mig ung eller gammal att jag uppskattade produkten. Troligtvis det senare och jag tycker nog Wasa kan utesluta den texten från paketet.
Är det som päronsplitt i burk?
Åh, jag älskar dem! JättegodaVem blir först med att testa dessa?
![]()
Klara, färdiga….spring!
Jag älskar den smaken på chips så jag tänkte att den måste ju vara god. Men när jag provade så var det inte alls gottVisa bifogad fil 164037
Jag hade aldrig ätit de här mackorna innan då jag avfärdat det som "äckligt". Det är något med en kräm som förvaras i rumstemperatur som liksom känns fel för mig. Men nu var det 2 för 15 när vi handlade i lördags och vi hade varit på vattengympa innan och var hungriga så sambon övertalade mig.
Jag måste säga att den var rätt god faktiskt. Lite torr men det är ju knäckebröd. Känns som ett suveränt snack också på språng med ca 140 kcal per paket, inget protein iofs men en hel del fibrer. Kommer nog faktiskt köpa igen!
Finns ju massa mer smaker att prova också.. och recensera här![]()
Har den i kylskåpet! Provade den med svarta vinbär etc, håller med att det inte är mycket smak av sötningsmedelHISS
Godaste zeroläsken jag smakat. Mer eftersmak av persika än sötningsmedel.
Visa bifogad fil 165384
Måste testa! Brukar köpa mangon.![]()
HISS
Sjukt goda. Brukar ta en eller två efter middagen för att stilla sockersuget. Sjukt goda!
Åh den måste jag ju testa! Ingen kolsyra va? Var hittade du den?Funlight Raspberry Rush. Jag som i vanliga fall tillhör Team Zeroh för att Funlight har en märklig bismak gillade denna 500ml typ saft med koffein
Smakar friskt&fräscht. Det var en tag sedan Löfbergs Lila hade sina koffeinvatten så kul att något företag försöker igen. Finns en Crispy Apple också men inte hunnit testa den.
Visa bifogad fil 165535
Perfekta på ostbrickan med.![]()
HISS
Sjukt goda. Brukar ta en eller två efter middagen för att stilla sockersuget. Sjukt goda!
Om jag inte nu bara minns den med svarta vinbär med rosa skimrande glasögon så tyckte jag att den var godare än den med citron och persika smak. Men jag är en sockergris, så det innebär alltså att den med persika var lite "vuxnare"Har den i kylskåpet! Provade den med svarta vinbär etc, håller med att det inte är mycket smak av sötningsmedelLite "vuxnare" smak, påminner lite om alkoholfria cider man kan köpa i systembolaget t. God om man vill ha något sånt.
Köp på Willys, ca 20 kr billigare än på ICA, åtminstone här (jag har jämfört flera butiker och det är sant även om man jämför Willys hemma i centrum i stan med Maxi).![]()
HISS
Här har vår närmaste ICA inte ens tagit in något från Sundhine delights. Jag köper på Coop, 2 för 85kr men kan tänka mig att Willys är billigare!Köp på Willys, ca 20 kr billigare än på ICA, åtminstone här (jag har jämfört flera butiker och det är sant även om man jämför Willys hemma i centrum i stan med Maxi).
Då landar du mittemellan Willys och IcaHär har vår närmaste ICA inte ens tagit in något från Sundhine delights. Jag köper på Coop, 2 för 85kr men kan tänka mig att Willys är billigare!