Hiss eller diss - del 6

Skärmklipp.webp

Hiss!

Jag älskar smultron! Tyvärr är det nästan inga saker med "smultronsmak" som faktiskt smakar smultron, det gör inte den här heller. Men den är god ändå! Rätt mild smak, lagom söt (inte så vidrigt sliskig som Zeroh). Den smakar lite godisaktigt, men vilken sort kan jag inte säga. Gillar man de andra röda Fun light som strawberry och wild berries så gillar man denna och jag tycker nog att denna är godast i den kategorin.

Läser i kapp tråden och kom egentligen mest hit för att säga: ALLA Knatter i ALLA smaker är goda, men allra bäst är Original :d De ligger stadigt i topp tre på listan över mitt favoritgodis sedan några år tillbaka men jag minns fortfarande hur kölhalad jag blev när jag för första gången hissade dem här på Buke (ord som "tråkiga" och "menlösa" användes absolut) 😂
Jag älskar också knatter! Fast endast original, de är perfekta!

PalleKuling-pärlor var mums, kanske godare än knatter/frukttoppar men så långt sträcker sig inte mitt minne:D

Det är inte alls samma sak, långt ifrån. palle Kuling finns att köpa i tablettask. Köp och jämför :)
Vilket är likt sig smakmässigt som förr men inte samma form på tabletten numera, trist. Dock gott. Och Palle Kuling platta runda finns numera i lösvikt. Inte alls snurrigt:rofl:

PalleKuling som kom tillbaka i ask är inte riktigt samma som förut med annan form&hårdhet. Smaken sitter dock rätt bra! Det finns också en variant av godiset i lösvikten som heter Palle Kuling Fruktpeng :D
Det är alltså så? Inte bara jag som inbillade mig?? Då fattar jag mer.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 251
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 614
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 073
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kastrera tik med titthål
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈