Jag tyckte den var god. Smakade inte för syntetiskt även om det märks att det inte direkt är superdyr lyxchoklad i den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den hade ju kunnat smaka mer förvisso.Jag gillade fluffet på den, men tycker den var helt smaklös!
Jag tycker ofta Lidl har bra glass!Visa bifogad fil 72260
För andra som insett att Cornetto jorgubb är livets glass kan jag rekommendera dessa från Lidl.
Smakar nästan exakt likadant till en bråkdel av priset, supergoda.
Jag har sagt det förut men överlag så är Gelatelli ett riktigt kvalitetsmärke när det kommer till glass. Både "lådorna" och styckeglassarna är både billiga och mycket godare än det man köper på ICA eller från glassbilen.
Visa bifogad fil 72260
För andra som insett att Cornetto jorgubb är livets glass kan jag rekommendera dessa från Lidl.
Smakar nästan exakt likadant till en bråkdel av priset, supergoda.
Jag har sagt det förut men överlag så är Gelatelli ett riktigt kvalitetsmärke när det kommer till glass. Både "lådorna" och styckeglassarna är både billiga och mycket godare än det man köper på ICA eller från glassbilen.
Håller med. Jag har börjat köpa Lidl-glass nyligen och ÄLSKAR verkligen den !Jag tycker ofta Lidl har bra glass!
Den riktigt mörka chokladglassen är jättegod!Jag har sagt det förut men överlag så är Gelatelli ett riktigt kvalitetsmärke när det kommer till glass. Både "lådorna" och styckeglassarna är både billiga och mycket godare än det man köper på ICA eller från glassbilen.
Japp! De har ju också "Magnum" med chokladcrisp och de är helt sjukt godaDen riktigt mörka chokladglassen är jättegod!
I vilken butik har du lyckats hitta denna? Låter lovande och god så vore kul att få testa.Fortsätter med glassarna, men nu de i frysen hemma. Dessa är svingoda! Godare än Magnum original. De är veganska så min laktosintolerante sambo ville testa dem och nu byter vi inte.
Sea salt caramel och almond är de vi testat, precis lika goda. Chokladen är något mörkare än i originalglassarna. Inget tunt lager choklad utan det är ett rejält skal. Har inte kollat upp vad själva glassen inuti är gjord på men det kvittar för det är jättegott
HISS, HISS! Enda minuset är att det är små förpackningar, hade lätt velat ha 12-pack..
Om någon i Borlänge vill testa så var jag dum och köpte ett par påsar extra när det var billigt, utan att ha testat innan. Testas på egen risk
DISS! Förmodligen större diss än allt jag någonsin dissat, jääävlar vilken äcklig ost.
Ja, den smälter. Det mesta av den iaf. Men det som smälter är mest bara som gelé med någon slags konstig smak som knappt liknar ost. Aldrig igen säger jag bara, aldrig igen.
Ica!I vilken butik har du lyckats hitta denna? Låter lovande och god så vore kul att få testa.
Second that!Jag fortsätter på glasstemat med sorbet på pinne från Dazzley. Supergoda!! Stor hiss!
Visa bifogad fil 72538
Var har du hittat dessa?Jag fortsätter på glasstemat med sorbet på pinne från Dazzley. Supergoda!! Stor hiss!
Visa bifogad fil 72538
Willys eller Hemköp, Dazzley är Axfoods märke.Var har du hittat dessa?