Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga från en nyfiken personÄlskar dessa! Bara must, inga tillsatser. Åländsk produkt men hittade dessa i Uppsala och vet att de kan finnas runt omkring i Roslagenområdet. Annars, ta en båttur och köp en tetra i taxfreen
Bra fråga, har kollat själv efter svar på just detta men inte funnit att det ska vara några tillsatser (har allergier i familjen). Sen vet jag att färgen ändras efter årstid.Fråga från en nyfiken person
Hur får de till den röda färgen om musten inte innehåller tillsatser och bara är gjort på äpplen? Eller innehåller den någon annan frukt också?
Fick också en sådan men med löksmak. Lite slapp konsistens och smakade inte så mycket men gick ner. Kommer dock inte köpa det själv.Visa bifogad fil 79898Någon som provat? Fick gratisprov, känner mig skeptisk…
Finns äpplen med rött fruktkött. Vet dock inte om just dessa innehåller det, men skulle ju vara troligt.Fråga från en nyfiken person
Hur får de till den röda färgen om musten inte innehåller tillsatser och bara är gjort på äpplen? Eller innehåller den någon annan frukt också?
Där lärde jag mig något nytt! Har ätit äpplen med fruktkött som haft en antydan till rosa men aldrig rött. Kul!Finns äpplen med rött fruktkött. Vet dock inte om just dessa innehåller det, men skulle ju vara troligt.
De brukar ha på lidl runt halloween. Fick lite av en chock när jag köpte förra året för jag visste inte att äpplen kunde ha rött kött. Tyvärr var just den sorten så fruktansvärt sur att de inte gick att äta, var som att bita i en citron, men det finns säkert söta sorter ocksåDär lärde jag mig något nytt! Har ätit äpplen med fruktkött som haft en antydan till rosa men aldrig rött. Kul!
Har faktiskt bild på ett jag köpte förra året!Där lärde jag mig något nytt! Har ätit äpplen med fruktkött som haft en antydan till rosa men aldrig rött. Kul!
Wow vilken färg! Jag hade blivit helt ställd om jag hade ätit ett sådant äpple utan att veta om att fruktköttet kan vara röttHar faktiskt bild på ett jag köpte förra året!
Jag visste inte att det va rött fruktkött så det blev lite wow wtf?Wow vilken färg! Jag hade blivit helt ställd om jag hade ätit ett sådant äpple utan att veta om att fruktköttet kan vara rött
Ja, de där är goda! Funnits länge ifs. men länge sedan jag hittade dem i butik.Hiss! Riktigt goda och snabblagade
Fråga från en noob, vad är det för skillnad på dessa och potatisbullar bortsett från formen?Hiss! Riktigt goda och snabblagade
Jag upplever som lite tunnare, men det kan absolut vara nåt jag inbillar mig goda i alla fallFråga från en noob, vad är det för skillnad på dessa och potatisbullar bortsett från formen?
Ja men det låter ju lovande, då det liksom är "skalet" som är gott tycker jagJag upplever som lite tunnare, men det kan absolut vara nåt jag inbillar mig goda i alla fall
Rösti är äckliga och potatisbullar är goda....Fråga från en noob, vad är det för skillnad på dessa och potatisbullar bortsett från formen?
Jag trodde att det var lök i potatisbullar också men jag kanske bara inbillat mig?Rösti är äckliga och potatisbullar är goda....
Rösti är lök och potatis och potatisbullar är potatis, typ.
Det kan jag inte svära på att det inte är faktiskt, men vad jag har förstått är rösti riven lök och riven potatis som formas och steks, medan potatisbullar är potatis på nåt vis. Det smakar helt annorlunda och mycket godare. Jag har ätit båda, älskar potatisbullar och kan verkligen inte äta rösti, jag får inte ner det, kräkvarning och illamående.....Jag trodde att det var lök i potatisbullar också men jag kanske bara inbillat mig?
Nu känner jag nästan att jag måste köpa för att vara smakdomare om inte annat
Jag trodde att det var lök i potatisbullar också men jag kanske bara inbillat mig?