Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det? Chips? Läsk? (Hoppas inte på det sistnämnda dock med tanke på smaken )Kan inte bestämma mig om det är hiss eller diss, men helt ok
Samma här....Vad är det? Chips? Läsk? (Hoppas inte på det sistnämnda dock med tanke på smaken )
ChipsVad är det? Chips? Läsk? (Hoppas inte på det sistnämnda dock med tanke på smaken )
Skönt Varför står det läsk där då?Chips
Skönt Varför står det läsk där då?
Skönt att vi är fler som är förvirradeDet har jag inte riktigt förstått än Kanske användas som tillbehör,
Tror jag provade vitlökssåsen i somras, om den även säljs i en liten plastburk (i typ samma format som bearnaise)? Den var väldigt god i alla fall!Säkert funnits ett tag, men relativt nya för oss.
Stor hiss! Finns även mild Kebabsås. Het gör skäl för sitt namn tycker jag!(Klart det finns hetare men ändå het, fick ta lite mindre sås nästa gång)
Används till både tacos och egna kebabrullar här hemma.
Visa bifogad fil 78936
Som jag förstod det när jag läste på de där (snordyra) påsarna så är läsk det som chipsen är smaksatta för att passa till, det finns även öl, vitt vin och rött vin och några till som jag har glömt bort.Skönt Varför står det läsk där då?
Som jag förstod det när jag läste på de där (snordyra) påsarna så är läsk det som chipsen är smaksatta för att passa till, det finns även öl, vitt vin och rött vin och några till som jag har glömt bort.
Den mexikanska varianten har jag provat, en sen natt när blodsockret slog i botten och jag köpte och fick värma den på en mack och äta med sked ur påsen - då var den himmelskt god. Skulle dock inte gå och köpa den som en planerad middag. Men bättre mat än risifrutti typVisa bifogad fil 79898Någon som provat? Fick gratisprov, känner mig skeptisk…
Visa bifogad fil 79898Någon som provat? Fick gratisprov, känner mig skeptisk…