Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fegade ur på dem just för att jag tycker att "fejksmör" (eller "smörarom" eller vad de nu vill kalla det) kan smaka just lite härsket och knepigt ibland. Låter som att det kanske var rätt beslut.Visa bifogad fil 76092
DISS! Asså, smakade verkligen typ härsket smör….. Smakat någon annat chipsmärke som hade dill och brynt smör som var jättegoda, men de här chipsen smakade riktigt äckligt.
Ja Fyfan, smaka inte!!Jag fegade ur på dem just för att jag tycker att "fejksmör" (eller "smörarom" eller vad de nu vill kalla det) kan smaka just lite härsket och knepigt ibland. Låter som att det kanske var rätt beslut.
En bekant tyckte det var de godaste chips hon någonsin ätitJa Fyfan, smaka inte!!
Visa bifogad fil 76092
DISS! Asså, smakade verkligen typ härsket smör….. Smakat någon annat chipsmärke som hade dill och brynt smör som var jättegoda, men de här chipsen smakade riktigt äckligt.
Jag tycker den hade för lite lakrits och hallon, gav den godkänt men inte mer.Jamen den här får ändå en Hiss. Jag älskar kombinationen hallon/lakrits och att blanda in choklad och caramel blev bra det med
Visa bifogad fil 76414
Jag har nu beställt minst en i nästa Sverigelåda! Låter som något jag skulle gilla.Jamen den här får ändå en Hiss. Jag älskar kombinationen hallon/lakrits och att blanda in choklad och caramel blev bra det med
Visa bifogad fil 76414
Men åh har jag inte sett! Med mjölk, nom nom!Stor fet hiss!!
Dessutom 4 blir knappt i vanlig typ...
Ser så goda ut! Sökte med ljus och lykta (okej överdriver lite kanske) efter dem i min butik igår, men icke. Det fanns större från samma märke, men blev besatt av tanken på mini!Stor fet hiss!!
Dessutom 4 blir knappt i vanlig typ...
Deras ginger beer Godast, men Embräu (hemköps egna märke för 7-8 kr burken) funkar också bra. Dock väldigt vass i smaken (Jag har den typen av drickor som "sitt och smutta på" och då SKA de inte gå att bälga)Jag gillar verkligen Fentimans cola mera klassisk naturlig smak som inte är lika kemisk i smaken som vanlig cola.
(Jag gillar att variera mellan olika slags Cola )
Nu blir jag ju dock väldigt nyfiken på när, var och under vilka omständigheter du smakat på fermenterad röv?Dessa får en stor diss, brukar gilla rödlökschips men dessa smakar typ... fermenterad röv istället för karamelliserad rödlök.
Haha, den "delikatessen" är nog svår att få till IRL, men man kan ju FÖRESTÄLLA SIG.Nu blir jag ju dock väldigt nyfiken på när, var och under vilka omständigheter du smakat på fermenterad röv?