His Highness

Cyllene

Trådstartare
Hohenstein - Donnerhall - Feiner Stern. Vinnare i Hannover 2002. Såldes till USA (står dock kvar i Tyskland) för 513 000 Euro.
:crazy:

His Highness

Läste på en tysk sida att det är en av de unga hingstar de tror mest på. Någon här som vet något/hört något?

Jag hittade ett par filmer på honom där han inte heller ser ut att hoppa katastrofalt. Har för mig att han fick 7,5 på hoppningen.

Jag är bara nyfiken som vanligt...

:)

Jag vet ju att både Caprimond och Hohenstein är mkt fina hingstar och goda förvärvare, jag skulle mkt väl kunna betäcka mitt sto med någon av dem. Så varför inte med His Highness? Passa på innan han "försvinner" till USA!

Vet ni någon i Sverige som är importör av semin efter His Higness detta avelsår?

Liknande trådar

Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 926
Senast: Ottilia
·
Avel Så här bland alla bruksprovstrådar! :) Här ligger bilder från visningen: http://www.kikibeelitz.de/fotos/hengste/meyer_hvf_2006/...
2
Svar
24
· Visningar
3 094
Senast: Curtis
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 098
Senast: Mayaanna
·
Avel Förra veckan var det "bruksprov" för Hannoveranerhingstarna i Verden. Jag vet inte hur stort förbundet är, men de var på ca 15 ställen...
Svar
15
· Visningar
1 809
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka