His Highness

Agony

Trådstartare
Ny fråga:laugh:

Vart får man tag på fryst efter His Highness? PM:a om man inte får skriva här!
Har letat runt massa, men hittar ingen svensk? Fast det kanske inte finns?:confused:

Sv: His Highness

Skicka ett PM till Cyllene, hon var den som importerade på honom när han fanns i livet.

Min kvalificerade gissning är att det inte tappades så mycket på honom att det finns fryst att tillgå då han dog väldigt hastigt

Jag hittade åt hennes hemsida och kom där in på en tysk sida där han fanns med... Dock gick den inte att översätta, min dator har eget liv ibland. Och jag kan inte ett ord tyska:p Men jag mejlade henne och frågade där!

Tack för tipset i alla fall:)

Jag har för mig att de inte skickar, utan vill att man kör ner sitt sto till dem.

Nu är jag så kär i honom, så om det är så får jag å hästen åka på en liiiiten roadtrip:laugh:
Jag bor ju bara i Jämtland, så det är inte så himla långt! :D;)

Skulle oxå vilja ha honom på mitt sto men orkar inte jobba som du så jag ser hans son Hampton som en fullt värdig ersättning ::d han har dessutom en stostam i sig som iinteee går av för hackor och Rotspon i sig :love:. Sägs ha arvt det fina ur HH; hans fina kropp, hans gångarter, hans gener och hans otroliga temp. Så går det åt pipan med HH så kolla in Hampton! Bara som ett tips :)

Hampton är mitt reservval:love:
Han är HIMLA fin han oxå, å så är det så väldigt bra att min häst är svart, jag som bara vill ha svarta bebishästar, å en isabell:crazy: Kan kanske bli lite svårt när man har ett svart, kanske:banana::rofl::rofl::rofl::banana:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
372
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 486
Senast: Linn-Nora
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka