Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vart får man tag på fryst efter His Highness? PM:a om man inte får skriva här!
Har letat runt massa, men hittar ingen svensk? Fast det kanske inte finns?
Jag hittade åt hennes hemsida och kom där in på en tysk sida där han fanns med... Dock gick den inte att översätta, min dator har eget liv ibland. Och jag kan inte ett ord tyska Men jag mejlade henne och frågade där!
Skulle oxå vilja ha honom på mitt sto men orkar inte jobba som du så jag ser hans son Hampton som en fullt värdig ersättning : han har dessutom en stostam i sig som iinteee går av för hackor och Rotspon i sig . Sägs ha arvt det fina ur HH; hans fina kropp, hans gångarter, hans gener och hans otroliga temp. Så går det åt pipan med HH så kolla in Hampton! Bara som ett tips
Hampton är mitt reservval
Han är HIMLA fin han oxå, å så är det så väldigt bra att min häst är svart, jag som bara vill ha svarta bebishästar, å en isabell Kan kanske bli lite svårt när man har ett svart, kanske
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.