Hingstvisningar 2014

Nyss hemkommen från visningen på hanell dressage. Riktigt fina hingstar, enormt kul att få se ampere riden också! Definitivt dagens höjdpunkt.
Filmade en hel del på visningen men ingen aning om kvalitén på filmerna. Kan se om jag lyckas ladda upp de senare.

Nyss hemkommen från visningen på hanell dressage. Riktigt fina hingstar, enormt kul att få se ampere riden också! Definitivt dagens höjdpunkt.
Filmade en hel del på visningen men ingen aning om kvalitén på filmerna. Kan se om jag lyckas ladda upp de senare.
Skulle så gärna vilja se mer av Ampere ? ;-)

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 158
Senast: Acto
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 408
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 784
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar