• Avel
  • Trådstartare Trådstartare beachbunny
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingstval

Jag kan väl i första hand rekommendera att du kastar ett getöga på Herzendieb eller Falsterbo, inbillar mig att båda skulle kunna passa ditt sto utefter vad du skriver. Tror de skulle passa de flesta stona om jag ska vara ärlig. ;)
Bland de svenskstationerade hingstarna, så finns det yngre och äldre förmågor som säkert skulle passa utmärkt.. Ska fundera lite..
/U

Jag har själv ett sto som är lite lång i ryggen och lågställd som jag har funderat på Wladimir till. Har varit i Flyinges regi 09 vet inte hur det blir nästa år. Vad tror du om den hingsten? Samma far som Twilight.

Jag vet att du inte frågar mig, men jag håller med om att Wladimir kan vara en kandidat. Har sett en bild på honom på Tullstorps sida när han är yngre och lite mer slimmad som ser himla trevlig ut. Hingsten har absolut något speciellt, ser ut som något som hade varit roligt att rida på.
/U

Blev hemskt förtjust i både Wladimir o Herzendieb! :love: Tack för superbra tips. Ska kolla nogrannare på dessa två.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 121
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 386
Senast: QueenLilith
·
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka