Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slira: Eftersom att jag har lovat att svara i den här tråden så ber jag att få återkomma senare idag. Jag har nämligen klantat till det rejält med vår hemsidavad tror ni?
Jag har ett Cardento - Cortez sto som jag faktiskt tänkt ta Quite easy eller Camaro M till..
Jag har seminerat mitt QE-Irco Marco-Crown Pointxx-Qantasxx sto med Balougraph. Av den anledningen:
1. att vi påbörjade seminering sent,Han har (lev.fölavg)
2. Han har Superhärstamning
3. Han har fantastisk ridbarhet
4. Han har lite storlek, som kan få upp mankhöjden lite...
5. Han kan sätta lite mer linjer på detta QE sto som är lite åt det kortare hållet.
Hon har själv Hoppdiplom och är 4-år gammal, har startat och har ett par felfria rundor i 1m, men pga skada i hagen och op av en kota kommer hon inte att hinna till 4-års championat, kanske inte håller som tävlingshäst heller efter op...Hon kan vila och vara dräktig så får vi se vad som händer.
Nästa år -09 bet jag en syster e. Cardento om hon går bra på 3-års test. Hingstfunderingar påbörjade, men tar beslut senare när jag påbörjat inridning och löshoppning så jag ser fördelar och nackdelar hos henne.
Tycker faktiskt inte att det är något bra val till Doris någon av dem, du behöver en mindre hingst som är stabilare i sitt temperament och som är kvick och rädd om tassarna. De jag kan komma på så här på rak arm av de svenska som ligger mer åt rätt håll är Tornech el Aerline H.
Det blir bra!!
Förtydligar tråden-hingstarna skall ha haft ordentligt med ston och avkommor i sporten,även dressyrhingstar-Kanske skall vi lista hingstarna först:
Quite Easy
Cardento
Briar
Camaro M
Irco Mena
Feliciano
Master
Rambo
Robin Z
Cortez
Rubignon
Don Romantic
Don Primero
Cagliostro
De Niro
Orlando[/QUOT
Vilka hingstar till ston efter ovanstående hingstar tror ni på?
Vad har Rubignon gett?Jag hade nog provat, Quite Easy med Rubignon. Det hänger lite på hur Quite Easy stona ser ut men dom brukar ha bra gång, och med hans trevliga sätt och bärighet, kunde det vara intressant.