Hingstval 2007 (trav)

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Konie
  • Startdatum Startdatum
K

Konie

Funderar och funderar...... Vilka av de "nya" hingstarna kommer att bli högintressanta 2007?

Tex. nygamla Home Alone som har lite spridda avkommor.... och som efter vad jag fattat blivit godkänd efter överklagande och dessutom tycks vara närsynt.
Face of Speed... som uppvisade ett mindre gott temperament på Axvalla vid avelsvärderingen.
Sacret Spirit... som tagit nya tag i aveln sedan 2003 års avkommor bara blev 3 (varav en är död.

Flip eller flop?

Sv: Hingstval 2007 (trav)

Menar ingen specifik märr utan har "bara" fundringar på vilka av de nya hingstarna som kommer att visa sig vara Flippar eller Floppar....

Har läst Vinternumret dåligt. Fler alternativ på nya hingstar? Vilka räknas förutom Going Kronos? (typ den enda ja vet då):o

jag kommer nog att betäcka med Victory party. Ska behålla hästen själv sen o hålla på med lite hobbytrav. Hans avkommor ska vara trevliga o snälla o se bra ut vad jag har hört mig för!

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·
Avel Jag VET, det är inte jätteaktuellt just nu men hästen kom precis hit och jag kan inte låta bli att börja planera :angel: Tilläggas bör...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 195
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar