Hingstunge

fejko

Trådstartare
Hur länge kan en hingstunge gå med sin mamma utan att de börjar göra konstiga barn tillsammans? Min granne som inte är så hästkunnig köpte ett sto som visade sig vara dräktigt och sedan nedkom med en hingstunge.

Sv: Hingstunge

Man VET att åttamånaders unghingstar kan vara fertila, då detta resulterat i dräktigheter...
Frågan är hur länge man vågar chansa.

Min hingstunge var knappt 7 mån när han betäckte sin mamma. Fick göra en abort på henne i tredje månaden. Men enligt vet så var han om inte unik så iallafall ovanligt tidig. Skulle inte chansa för länge om jag var grannen.

fejko skrev:
Hur länge kan en hingstunge gå med sin mamma utan att de börjar göra konstiga barn tillsammans? Min granne som inte är så hästkunnig köpte ett sto som visade sig vara dräktigt och sedan nedkom med en hingstunge.

:rofl: :rofl: Din kommentar "konstiga barn" var jättekul!!! :bow:

Hingstungar ÄR påhittiga så nog skulle jag ta undan ungen ifrån henne.

AM

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Ketrawzc
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 381
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12