Hingsttåget!

A

annae

Hej!
Är det någon som vet när hingsttåget ska vara på Strömsholm?? Först står det 25/3 på deras hemsida men nu när jag kollade så står det på ett ställe 6/4 och om man går in på Information så står det den 25/3.
Vad gäller?? Kunde inte skicka något mail till dem heller.

25 mars är det datumet jag sett.

Förhoppningsvis finns det en annons i Ridport som kommer i morgon!

Det var det datumet jag oxå har sett men idag fatta jag noll när jag var inne och kikade. Men man får väl kolla i ridsport om det finns någon annons kan jag tänka mig.

Alla datumen är ändrade, hingstarna visas i april. Tyvärr har jag inte datumen tillgängliga här, men de är ändrade allihop.

Tänkte gå i Tingsryd - fast jag skulle bli gladare om det va Flyinges hingstar som visades istället :smirk:
Fler som planerar att gå?

"anmälningstiden" för hingstägaren har inte gått ut ännu, tror att i början av Mars kommer hingstlistan börja bli klar, först ska bruksproven avverkas ju så att alla nya snygga hingstar också får vara med o visa sig :d

Jo det är väl förstås bruksproven det hänger på, likaså med hingstkalendern.
Tycker alla kataloger o visningar ligger så sent, jag vill planera NU juhe.... :smirk:

Är inga av flyinges hingstar där?

Det är ju dom jag vill se.. Är det nån som vet när dom visas i stockholm eller strömshom eller vilka ställen o när dom visas? :)

Flyinge kanske kommer att ha det i år igen? Någon som vet? Eller så kanske det inte är bestämt än pga bruksproven.

Jag ska dit och titta, se om jag hittar någon ny favorit.

Lill / Stall Nöbbeled

Jag hittar inte där det står att de ska åka någonstans, står ju bara att de ska vara på Flyinge den 17/3. Eller är jag blind kanske??
När ska de till Strömsholm?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 529
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka