Fast jag vill se källa på att Hip Hop bara går på fryst...
Det vet jag inget om, men oavsett hur Hip Hop betäcker så tänker jag att King Louie kvalar in på kriterierna liknar Hip Hop, lämnar litet och lämnar snällt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag vill se källa på att Hip Hop bara går på fryst...
Ska genast kikia in på detta.
Blev rekommendera Sirocco Blue avkommor och har 2 i min närhet hos Magnus Österlund som jag tänkte åka och kika på. Få lite tips. Tack så mycket!
Tack snälla återigen!Siffror på Cristallo II 30-dagarstest hösten 2010 (3 år)
Dressyr 7.91
Hoppning 8.36
Totalt 8.22
Genomsnittspoäng (träningsperiod+slutprov)
Interiör 9.00
Skritt 7.75
Trav 7.50
Galopp 8.31
Ridbarhet 8.38
Hoppning 8.50
Spännande! Ska fundera vidare.Mina kompisar fick ett fantastiskt stoföl e. Cover Boy S för ett par år sen. Ädel, snygg sida, rör sig bra, väldigt tillgängligt temperament. Jag är skitsur på dom för att hon inte visades, absolut ett championatsföl.
Om man hade velat haft Hip Hop, och vill ha något litet och snällt som hoppar, så ligger väl King Louie rätt nära till hands?
Då har du nog inte läst alla mina inlägg Freazer har även föreslagit HC till några dressyr ston vissa gånger har jag bara läst vad dom är ute efter hos en hingst och då även skrivit att jag inte tittat på deras stam på stoet. Och nu är ju smaken som baken så sto ägaren väljer ju ändå den hingst h.n vill ha.
Pga att dom skrivit att dom vill ha en hingst med trevligt temperament mindre avkommor och det tycker jag han har givit. Om du lägger ner så mycket tid på att kolla vilka hingstar jag namngivet och att det vid flera tillfällen varit samma hingst så har du ett häst arbete framför dig att gå igenom alla andra som namngivet samma hingst flera gånger.. Hoppas du lyckas och får en bra statistik.
Kollade Saint Amour avkommorna mkt när jag själv gjorde en SA avkomma och de var överlag mindre.En annan hingst som poppade upp är Algot.Vet inte vad han gett i storlek men det är ju lätt att kolla upp.Han är ju ialla fall liten.Sen har jag för mig att hästak har en halvblodshingst i sitt program som används en del i ponnyaveln?
Ja just detDirco Hästak!
Jag har jätte svårt att bestämma mig....
Topp tre kandidater:
Dalwhinnie
Sibelius
Total Hope
Någon som vill kommentera hingstarna? Vet att de skiljer sig åt lite men ja...
Stoet har en mkt bra modern typ, ok gångarter. Skritten är bäst och galoppen sämst.
@cirkus
Tack för svar. Det fångar ganska så väl hur jag känner. Vill egentligen ha Dalwhinnie som nr 1 men dräktigheten gör att jag tvekar. Dock är det igen språngavgift och vi börjar tidigt....
Total hope har jag aldrig sett i verkligheten, ska se om jag kan kika på honom på Flyinge. För mig är det ett plus att han är liten, då stoet är ganska så stort.