Hingsten magritte 780

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare guzzi my love
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 4 113
G

guzzi my love

Jag söker stamtavla till Magritte 780.Han är pappa till min sköthäst och jag skulle gärna vilja veta mer om Magritte 780.

Sv: Hingsten magritte 780

Här kommer ytterligare fakta:

Magritte 780 f.1986, brun, 167 cm.
e. Magini 695 u. Cindra 11399 e. Ciceron - Sweet Mahrhu xx

"Välutvecklad, maskulin hingst av utmärkt typ med mycket god taktmässig skritt och excellent trav". Poäng 997810.
Bruksprov: gång 8988, hopp 99

Magritte var dubbel bruksprovsetta 1990. Han exporterades till Australien 1999.

Jag hade själv ett sto e. Magritte - Billion xx som blev plac. i BT-finalen i fälttävlan -99. En jättetrevlig häst, men tyvärr måste hon sedermera tas bort pga Kissing Spines... :cry:

Ellen85 skrev:
Här kommer ytterligare fakta:

Magritte 780 f.1986, brun, 167 cm.
e. Magini 695 u. Cindra 11399 e. Ciceron - Sweet Mahrhu xx

"Välutvecklad, maskulin hingst av utmärkt typ med mycket god taktmässig skritt och excellent trav". Poäng 997810.
Bruksprov: gång 8988, hopp 99

Magritte var dubbel bruksprovsetta 1990. Han exporterades till Australien 1999.

Jag hade själv ett sto e. Magritte - Billion xx som blev plac. i BT-finalen i fälttävlan -99. En jättetrevlig häst, men tyvärr måste hon sedermera tas bort pga Kissing Spines... :cry:

Maguritte är bror med Briar 899

Hey-
Har en valack f-96 efter magritte. Kanon häst. lite stirrig när han blir taggad bara men annars kanon. Ett hjärta av guld i hoppningen. han går Msv.

merlin_och_jag.jpg

Hej! jag har skött och ridit ett sto som fick två föl e Magritte 780, det ena kände jag som unghäst, han var mkt orädd - vi miljötränade honom lös bla gick han själv under en presenning - och gillade att bära runt saker i munnen, lärde sig även att öppna boxdörren och annat bus... :rofl: han var fux, en vit fot, bläs, blev ca 167 cm(?)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 713
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka