Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han är pappa till Elcatero som är godkänd för halvblods aveln bla. Även farfar till min lilla fölis. Finns även en ponny i stallet som är efter Eldorado.
Ja, jag vet att han är far till Elcatero, han har många fina avkomor Eldorado, därför jag gillar honom. Plus att han kan ge stora avkommor. Jag ahr funderat på Elcatero också, men vet inte om han är lika känd för att ge lite större avkommor. Mitt sto är bara 150-152cm hög.
Hej!! Jag har en tre åring efter Elcatero och hon är 154 cm och verkar växa lite till så hennes fall blir det då ingen liten häst. Har hört, är inte säkert dock, att han ger stora avkommor, eller i sin egen storlek (han är 155)
Hejsan N såg att du eventuellt funderar på Elcatero såg även att du bor i Surahammar. Jag bor i Västerås och har en ettåring efter Elcatero. Hon kommer nerifrån dem som äger honom=Tjust araber. Du är varmt välkommen att komma och hälsa på henne och kika hur hon ser ut och är i tempramentet. Efter vad jag hörde av uppfödarna lämnar Elcatero stora avkommor,Gosan beräknas bli mellan 1,55-1,58. Ve och fasa för mig som vill ha en liten.
mvh Elshacera
Nu har jag ju inte vägarna förbi småland så ofta, men jag ska ha dej i åtanke om jag får vägarna åt det hållet! Alltid är det ju bra att se flera avkommor innan man bestämmer sig!
Hämtat från hingstkatalogen för araber 1990.Eldorado f 1974
Mankhöjd 1,54
Exellenta resultat från galoppbanorna bla 7 banrekord.Europamästare 1979 svensk mästare 1980.Långdistanssegrar i Karolinerritten och Snapphaneritten.Utleasad till Finland 1989
mvh elshacera
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Jag vill inte måla fan på väggen, men det kan vara så att det dykt upp en mer intressant köpare.
De gånger jag köpt valp har uppfödarna...
Hästhantering Instämmer! Och lika viktigt för en som min som inte "vågar" ta paus. Han har mycket sällan blivit för "på" men när han blev bekväm med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.