Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det dyrt att vara med med hingstarna i boken?Tror den skulle komma innan jul. Jag har valt att inte ha med mina hingstar. Jag har sett färdiga sidor ur boken på ett par hingstar och jag hade velat ha mera information (ffa om möderne), som i Ausgewählte.
Men det blir en sanslöst snygg bok. Det var väldigt snyggt gjort!
Var det dyrt att vara med med hingstarna i boken?
Den granskas alltså inte som i tex. hingstkalendern innan publicering?Priset varierar nog något beroende på antal hingstar.
Informationen om hingsten styr man ju själv!!
Den granskas alltså inte som i tex. hingstkalendern innan publicering?
Boken är ju förhållandevis dyr att köpa så nog vill man väl kunna veta att den är granskad innan? Eller är det bara jag som är för noggrann/petig med sånt?
Är du med, med någon av dina?
Den granskas alltså inte som i tex. hingstkalendern innan publicering?
Boken är ju förhållandevis dyr att köpa så nog vill man väl kunna veta att den är granskad innan? Eller är det bara jag som är för noggrann/petig med sånt?
Är du med, med någon av dina?
Visst stod man för informationen själv men det fanns inte plats för mkt. Jämför man med Ausgewählte så finns det ju olika sektioner med olika information, det gjorde det inte här vad jag minns utan det var fritt fram för hingsthållare att skriva informationen.
Har du alla dina med? Hur har du då gjort med foton?
Hade tänkt att ta med dem men har helt enkelt inte hunnit ta tag i det. Tyvärr! Visst har jag mycket foton och att skriva ihop texten hade inte tagit så lång tid, men ändå. Ska man vara med ska det bli bra. Jobb blir det - och inte minst mycket pengar! Betäckningsäsongen fick helt enkelt gå före i år, får väl se om den kommer ut ny utgåva hur vi gör då. Kanske jag har mer tid och pengar över då!![]()
Du vet väl att du kan ha med upp till 4 importhingstar på en sida för 8000,- Vi kommer att ha en sida med 2 hingstar från Kempke Hof och hänvisa till deras sidor på internet för att stoägarna ska kunna läsa mer om dem, för det blir ju inte så mycket text som får plats.