Hingstbetende

L

Liina89

Vad sysslar min hingst med när han står och dunkar snoppen mot magen när han är lös ihagen..han brukar göra det några gånger per dag men tyvärr inte fått något bra svar,kan ju tyvärr inte fråga honom personligen

Kjam Liina89

Sv: Hingstbetende

Han tränar stödbenet så att säga :D
Som övriga redan svarat,så tränar han fortplantningsorganet!;)

Finns ett par trådar om detta ämne, ganska många nu på senare tid tycker jag.

Tro om det beror på att hingstarna våra vädrar och "tränar" oftare när värmen kommer:D

Vad roligt att du tog upp det fenomenet! Min tvååring gör precis likadant. Men jag har fått för mig, att dömma av vilka tillfällen han väljer att släppa ut den på, att det är ett tecken på att han mår bra och är i harmoni. Han hänger nästan alltid ut den när han vilar i stallgången när jag mockar, och igår när jag hälsade på honom ute på hingstbetet så stod samtliga pojkar med rumpan mot vinden och snoppen flaxande under magen. Såg himla komiskt ut :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 891
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 609
Senast: monster1
·
Katthälsa Hur fodrar ni helst om ni kan välja? Antal måltider per dag? Hur ofta? Jag har tänkt att jag vill försöka ge Ping mat fler gånger per...
2
Svar
23
· Visningar
1 682
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Guldfasanerna