• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lol_lol_lol
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingst

Det är någon som med flit skapar en tråd med påhittat innehåll och med syftet att reta/röra upp folk.

Aha , men nej jag är seriös men har förstått att jag inte borde låta dom gå ihop före han har kastrerats nu då..

Du får inte köpa fler hästar eller betäcka, säger du. Varför ska du då betäcka de du har med varandra? En avkomma efter ett fjordsto och en icke-godkänd shetlandshingst kommer troligen bli för liten att rida på, samt kommer inte att få några möjligheter att delta på t.ex. shettistävlingar eller fjordtävlingar, även om storleken blir lagom.

Hoppas att du har insett att det är en dålig idé och tänker låta bli, för jag får snart hjärnblödning av alla oigenomtänkta avelsidéer som folk har! Det finns 1000-tals korsningar till salu, välj någon av dem istället för att tillverka nya!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Roheryn
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Piaff
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 018
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka