Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror att Briar skulle kunna passa. Han är multitalang med bra stam. Det är en hingst som borde ha fler ston än vad han har. Ligger ju även bra till i statistiken.
jag skulle om jag va du ta nactus(har mitt sto där nu han har bra gång(888) men han kan oxå hoppa bra: löshoppn.99 uppsut.89....han e jätte fin 0ch får stora högresta avkommor
Ja det har jag nog läst och jag ska nog hinna om inte så kommer han åter igen 1-11 juni.. Då har hon redan brunstat om inte kan man spruta igång henne som förra gången=)
hehe nä jag vet vart en brysk förändring där i mitt val av hngst jag vet..Haha men sån är jag när man är velig vill ju ha alla på en gång men det går ju inte=( Så ena sekunden är det en hingst sen andra sekunden en annan!
Men nu har jag hållt fast vid cardento ias 2 dagar
Håller med Pooh om Briar. Finns två avkommor efter honom i vårt stall. En som är 6åring och en 1åring. 6åringen skall starta 1.30 hoppning under våren. Jag var med när vi löshoppade 1 åringen de första gångerna. Vilken naturbegåvning! Behöver jag säga att båda rör sig jätte trevligt. Han verkar dock lämna STORT.
Funderar på honom till mitt sto, men jag är rädd att det blir för stort för mig (+ att jag vill inte ha en fux till).
//Susanne
haha ja det finns ju såå många fina hingstar..Har iaf bestämt mig för att det ska va en skimmelpappa.. alltid nått..=) Cardento är iaf den som ligger 1:a nu men tvivlar på att ekonomin tillåter en hingst för 18000 allt som allt=(
Vill vill vill ha han ju!!!
Annars får det blir en helsyskon till min unghäst=) Då blir det laurin igen..
Har ju fått sponsor som hjälper till med betäckningskostnaderna.. Så ja få se få se=)
Hundavel & Ras Du är alltså ute efter att din tik skall få valpar eftersom hanhunden inte behöver vara av samma ras? Risken är att någon hanhundsägare...
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.