Hingst val

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Blobas
  • Startdatum Startdatum
Jag tror att Briar skulle kunna passa. Han är multitalang med bra stam. Det är en hingst som borde ha fler ston än vad han har. :) Ligger ju även bra till i statistiken.

Quite Easy. Eller Qalle, då får du mycket bra svenkt prestationsblod kombinerat med franskt och Landgrafblod..
Nån av dom hade jag valt.

Ang Acacio är han ingen räka längre, han har verkligen blivit maffig.

jag skulle om jag va du ta nactus(har mitt sto där nu ;) han har bra gång(888) men han kan oxå hoppa bra: löshoppn.99 uppsut.89....han e jätte fin 0ch får stora högresta avkommor :)

Ja det har jag nog läst och jag ska nog hinna om inte så kommer han åter igen 1-11 juni.. Då har hon redan brunstat om inte kan man spruta igång henne som förra gången=) :)

hehe nä jag vet vart en brysk förändring där i mitt val av hngst jag vet..Haha men sån är jag när man är velig vill ju ha alla på en gång men det går ju inte=( Så ena sekunden är det en hingst sen andra sekunden en annan!

Men nu har jag hållt fast vid cardento ias 2 dagar :rofl:

Håller med Pooh om Briar. Finns två avkommor efter honom i vårt stall. En som är 6åring och en 1åring. 6åringen skall starta 1.30 hoppning under våren. Jag var med när vi löshoppade 1 åringen de första gångerna. Vilken naturbegåvning! Behöver jag säga att båda rör sig jätte trevligt. Han verkar dock lämna STORT.
Funderar på honom till mitt sto, men jag är rädd att det blir för stort för mig (+ att jag vill inte ha en fux till).
//Susanne

Lämnar han stort åhh det är bra då jag vill ha en häst p åminst 169-175 jag är ju ingen liten tös direkt :crazy:

Det är alldeles för långt till Nactus från mig då han bara betäcker naturligt!!

haha ja det finns ju såå många fina hingstar..Har iaf bestämt mig för att det ska va en skimmelpappa.. alltid nått..=) Cardento är iaf den som ligger 1:a nu men tvivlar på att ekonomin tillåter en hingst för 18000 allt som allt=(

Vill vill vill ha han ju!!!
Annars får det blir en helsyskon till min unghäst=) Då blir det laurin igen..
Har ju fått sponsor som hjälper till med betäckningskostnaderna.. Så ja få se få se=)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej! Vilka hundraser hade ni övervägt om ni haft följande önskemål: * hög sannolikhet att hunden ska ha vad som krävs för att kunna...
2
Svar
33
· Visningar
4 846
Senast: AnneB
·
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar