Hingst som ej kan ge fux

simpan

Trådstartare
Läste i en annan tråd om en del hingstar som inte bär på några fuxanlag och således inte kan ge fux.

Kan vi inte samla alla dessa i en tråd? Jag skulle gärna använda en sån hingst på mitt fuxssto men har inte hittat någon som jag tycker passar henne än. I år är hon redan betäckt men till nästa år kanske jag hittar nån som kan kombinera färg med alla andra egenskaper jag söker till mitt sto...

Färgen är ju inte allt men kan man välja så gör man ju gärna det =)

De som jag hittills vet om är:
Sir Oldenburg
Sandreo
Ampère
Herzendieb

Bara dressyrhingstar på m in lista eftersom jag pysslar med gångartsavel men självklart är hopphingstarna välkomna också.

Fyll på!
 
Sv: Hingst som ej kan ge fux

Insterburg - nu vet jag inte om han är i avel, men jag har för mig att man kan lösa ett-sto-licens på honom.
 
Sv: Hingst som ej kan ge fux

Jamen vilka? Kan vi inte samla dem här?
För sent på kvällen fåor att sitta och plöja den tråden nu men får göra det om ingen annan hinner före mig. =)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 543
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
40 795
Senast: Hedinn
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 364
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 326
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp