Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste vara ett bra köp!Knapplån!
Ska köpa häst i helgen. Den heter Ramona.
Det var bra att du sa! Har du sett honom live? Hur kunde han bli bruksprovsvinnare om hans gångarter är så illa? Eller var det bara i hoppningen han var bra?Advokat faller av den simpla anledningen att han inte heller är korrekt i bak.O inte tycker jag grundgångarterna duger heller...framförallt om det är fullblod i stoet.
Enligt ryktet ska Advokat ha jättebra temperament. Och det tror jag på faktiskt. Han gick ju som promenadhäst i några år, och det är väl knappast någon som köper en hingst som promenadhäst om han inte är 100%. Men hör jättegärna med kompisen som jobbar där!
http://www.stall-h.se/frAerlineSwe.htmlVar står Airline H någonstans?
Givetvis!! Men många har ju hört talas om Cagancho, Aerline H, etc, etc, etc. Men Looping har ingen hört talas om. Det tycker jag är märkligt eftersom hans namn kommer upp i nästan alla hingst-trådar som finns här på Avel på Buke. Och här på Buke finns ju inte enbart alla superkunniga, utan även många andra som är sådär halvbra på avel. Jag är värdelös på svenska hingstar, men jag visste i alla fall att det fanns en hingst vid namn Looping. Och då har jag inte varit i den svenska hästvärlden på 10 år!Ska uppfödarna hålla sig till dessa få hingstar och göra köparna nöjda så de slipper plugga på eller ska vi försöka avla efter vad vi tror blir bäst?