Hinderbommar?

B

BeastieBabe

vart har du köpt dina träbommar?

för er som gjort bommar själva så är erat svar tyvärr inte intressant då detta hinder ska användas till tävling på klubben och måste vara av rätt mått och passa ihop med de andra hindrena..

Sv: Hinderbommar?

Runda träbommar kan man köpa på en vanlig bygghandel. De finns i olika längder och tjocklekar. Sen är det bara att måla, hur enkelt som helst!

Lycka till!

jag har frågat: bygghus, k-rauta, byggmax, beijer, samt 5 ytterligare trävaruhandlar, ingen av dem har hinderbommar eller ens vet vart det finns att köpa..

de enda jag kommit i kontakt med om bommar är g*llm*ra och de ska ha 1290 för 10 bommar, skitbra :D MEN det kostar 1600 för frakten :crazy:

Det är ju en rätt smal sak att åka och hämta bommarna - om du finns i Gävle så är det inte helt oöverkomligt att ngn i klubben tar ett släp och åker och hämtar.

jo visserligen.. men dom får inte hem bommar förrens i slutet av september.. vi vill helst ha hindret klart så fort som möjligt.. :/

Fast du kan nog inte fråga direkt efter "hinderbommar" på bygghandeln. Du får nog fråga efter vilka längder/diametrar på tryckimpregnerat dom har. Det brukar finnas det som stämmer överens.
Titta annars i hindertråden som handlar om att bygga egna hinder. Där har någon handlat tryckta rundstolpar på en bygghandel.

men nu var det träbommar hon ville ha... och jag natar att hon ill ha omålade så att de kan göra egna hinder..

Köpte våra på safety system för många många år sedan, håller än idag! (Köpte dom på scandinavium men dom har ju en hemsida)

antar att du köpte i plast.. eller träbommar överdragna med plast.. men de kan tien beastiebabe ha .. för bommarna ska gå att använda med de andra bommarna som finns på klubben redan..

Senast ändrad:

*kl*

dom säljer juh lösa träbommar.. 3meters 110 3,5 145kr. sen är de juh frakt som till komemr å jag natar att priserna som står är utan moms.... e blir DYRT i slutändan..

Om du menar mej så är det vanliga träbommar vi köpt. Har bara målat dom.

Jag är ny här, hur ser jag att du skrivit till mej? det jag ser kunde du ha skrivit till vem som helst..

när du svarar till mig måste du juh klicka någon stans eller hur?? å då klickade du i mitt inlägg ner i högra hörnetantar jag?? på svara på detta...

om du skulle ha svartat till beastie babe så hade du istället klickat i hennes inlägg på svara på detta..

Ja men hur ser jag när någon har skrivit till mej? måste jag gå in på Alla inlägg där jag skrivit som jag gör nu för att se om någon svartat, och som ser ut att ha skrivit till mej? Du får ursäkta om jag är trög men är man ny så är man....:crazy:

du kan tex kryssa i att du vill ha mejl när du får nya inlägg adresserade till just dig i trådarna.

sen ser du att jag svarat till dej i denna tråden på att de står ditt namn längst upp till höger i mitt inlägg...

Lugna och fina nu! Du ser vems inlägg du svarat på uppe till höger i ditt eget inlägg.

>BeastieBabe: När vi köpte träbommar till klubben för många år sedan var faktiskt Safety Systems billigast ink frakt, så ring dem och fråga. Vi köpte också rena träbommar och blev riktigt nöjda. De var väldigt raka och väldigt lätta (dvs väl torkade), när vi köpt från andra ställen har vi fått bananbommar vid vissa tillfällen.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·
Mat Hur förvarar ni isbitar i frysen? Jag har tre sådana där isbitsformar från IKEA, men när jag gjort isbitar i dem tycker jag att bitarna...
Svar
13
· Visningar
631
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar