hihi min hund är så rolig

Seabaz

Trådstartare
Han tycker om att åka 4-hjuling! Nu ska jag beställa ett par glasögon till honom och en scarf, han kommer bli världens cooling! :rofl:

Sv: hihi min hund är så rolig

japp de ska jag göra!

i första hand så skaffar jag ju faktiskt detta för att skydda hans ögon/öron.
Garvar själv åt tanken på hur han kommer se ut.

Men han gillar faktiskt 4-hjuling för han hoppar upp på den själv och i början åkte vi inte så fort med den... men nu börjar vi kunna höja farten lite och han sträcker på sig som bara den och sitter i sin låda frampå och tittar sig omkring :D

Häromkvällen sprang det ut en stor älg på vägen bara 5-6 meter framför oss och sprang längsmed i kanske 15-20 meter innan den vikte av upp i skogen igen. DET var coolt! Tyckte hunden också :D

Haha, vad sött :D
Jag funderar själv på att skaffa sk. doggles till min hund eftersom jag nästan dagligen cyklar med henne i cykelkorgen och hon får så rinniga ögon av fartvinden ibland. Men som sagt så är det bara en tanke ännu så länge...

Min ena älskar att åka hiss. Det är bland det bästa hon vet.
Den andra älskar att åka pulka. Och båda älskar att åka rutchkana.:D

Min ena älskar att åka hiss. Det är bland det bästa hon vet.
Den andra älskar att åka pulka. Och båda älskar att åka rutchkana.:D

:rofl: :rofl: Underbart!

Saybia: Det är doggles jag tänkt skaffa åt min. skulle beställt nu ikväll men mitt visa strejkar tydligen :cool:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix