High Chaparal

Gordon

Trådstartare
Undrar bara ska ni till High Chaparal på western tävlingarna i sommar.
Har ni bokat el ska ni ta hus vagn el tält eller ska många av er bara dit och titta? Jag ska dit men får nog ta dit husvagnen det gjorde jag förra sommaren de var så mysigt men puh så varmt. Vilka dagar ska ni dit vi kanske ses.:idea: :rofl: :banana: :bump:

Sv: High Chaparal

Jag vill dit men sambon är inte alltför sugen :rofl:
jag ska bara kika om jag kommer mig dit. Har inga tävlingsnerver :D

En annan har det bra, bor så nära att vi går in gratis med patientbrickan :p Behöver inte fixa boende eller något sånt. Man vet väl var det är bra att bo haha :rofl:

Ska dit :)
Kommer antagligen vara där hela veckan, Ride campen och tävlingarna.
Ev. även deltagande på tävlingarna.
Bor i husvagn och övrig familj likaså....

tänkte åka.. funderar på att tävla, men det e upp till tanten nu i maj :D

Bor nog i personalbostäderna hos polare tror jag.. ^^ eller gamla chefen kanske har en soffa över, om jag har tur... ^^

Jag vill dit men sambon är inte alltför sugen :rofl:
jag ska bara kika om jag kommer mig dit. Har inga tävlingsnerver :D

Nej det är väl samma här men jag åker ändå över helgen iallafall. Kan inte vara borta för länge från alla hästarna 7st.:banana:

Blir tyvärr inget i år. Ni får se till att fota massor och lägga ut här så vi som inte kan åka får se.

Ska dit en eller 2 dagar. Vi bor ganska nära så vi pendlar nog då vi har hundarna med. Om vi får gårdsvakt så kanske vi stannar en natt.

Ska dit men har ej bestämt hur många dar än, ena dottern vill va med och tävla så vi får väl se om vi övernattar nått dygn kanske. Har annars inte längre än att man kan åka fram och till baka över dagen.

Ja vi bor oxå nära 1 tim cirkus, men det får bli lite sem de kan vara mysigt. Kanske kan komma ut lite på kvällen verkade vara rätt bra drag förra året. Men har man små barn så får man ståöver i bland. Men i år kanske....
Hoppas det blir bra väder men inte riktigt så varmt. Sunblock sunblock..:banana:

Jag åker dit iaf över rendevouz och tävlingar.

Kommer ha med mig nordsvensk och lippizzanerhingst.

om ni ser en vit hingst med liten tjej på måste ni hojta! :banana:

Jag bor hos farsan, som jobbar där i år med.. som varje år..
fast oftast sover jag hos kompisar, lr inte alls :angel:

:rofl: :rofl: Ska man sova när man e på HC?? Det har jag nog aldrig gjort ordentligt...... ;)

Jag strejkar jobba där iår ^^ Jag ska förhoppningsvis sitta här hemma, i kassan på systemet och ha tid att träna å tävla heeeeeeela säsongen :D Woi!

Pussa vanjisen från mig! :D

Har börjat planera high chapparall resan, börjar med att önska mig en liten husvagn(fyller om en vecka:angel: ).
Alldrig mer i tält med högsjungande grannar:mad:
Sen få med några kompisar.
Hade gärna tagit med hästen, har stora planer på att göra henne till kosse häst, men det bestäms den 3 mars.;)
Vet ej ännu vilka dagar, vill gärna vara med på ride campen dagarna innan med...:)
mycket som ska hinnas med!

Självklart så jobbar jag hela helgen...:( ...överväger starkt att ta semester men ska överlägga med mig själv lite mer först...är så sugen på att få åka iväg på detta, ju...:cool:

Självklart så jobbar jag hela helgen...:( ...överväger starkt att ta semester men ska överlägga med mig själv lite mer först...är så sugen på att få åka iväg på detta, ju...:cool:

Jag säger bara det...... tredje året i rad..... och du har jobbat...

:o ...ok, tar semester!!! Bokar du hotell/stuga eller nåt?...för du ska väl med, ehum:smirk: :devil:

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 027
Senast: Lycan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka