S

_Sparris__

Brukar era hundar hicka nån gång?
Det gör min 9 veckors valp ibland, antar jag iaf för det låter och ser precis ut som hon hickar.
Har bara aldrig vart med om nån hickande hund därför undrar jag om det finns fler?
 
Sv: Hicka?

Vår är fyra månader och han hickar fortfarande, speciellt när han ätit och varit ute (det är ju ganska ofta :) )
Liten valp, lite hicka, stor valp jättehicka har jag märkt :rofl:
stackarn, han är ganska stor nu, 22,5 kg, och golvet vibrerar om han ligger och hickar.
 
Sv: Hicka?

Min valp på snart 4 månader hickar jätteofta,
ibland 3-4 ggr per dag men jag tror (och hoppas)
på att det ska växa bort.
 
Sv: Hicka?

Vi får väl hoppas att de slipper hicka så här mycket sen, det är ju säkert inte så kul :crazy:
 
Sv: Hicka?

min valp hickar, hon är 10 veckor prick idag :P
men det brukar gå över n'är hon dricker vatten, så vi brukar visa hon vägen till vattnet så dricker hon och sen är det borta ^^
 
Sv: Hicka?

Dricka vatten funkar för mig med.
Imorse väcktes jag av att en vilt hickande valp slickade mig i ansiktet och talade om att han ville ha mat...
mat funkar också :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hicka?

Våran hund hickade väldigt mkt när hon var liten...men nu när hon har blivit äldre så har det slutat.

*Sofie*
 
Sv: Hicka?

Min valp hickar också, när hon var 9 v började jag undra om det var nåt fel på henne, hon hickade nästan hela tiden. :D
Nu är det mer sällan ju äldre hon blir.
 
Sv: Hicka?

Jag såg nåt lustigt igår, jag har ju ambras lilla tok på dagarna och hon är ca fem månader och har ofta hicka.

En karl som har haft hund tidigare böjer sig ner till hunden som sitter vid hans fötter och börjar stryka henne under hakan ner mot bröstkorgen flera gånger och pratar samtidigt med henne, efter ca tre fyra smekningar slutade hon hicka.

Hur gulligt som helst, kändes nästan magiskt på nåt sätt.:)
 
Sv: Hicka?

Måste genast prova om det funkar, (om man kan få valpen att sitta så länge :D :bump: )
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 008
Senast: Vovve
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp