Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
..från H**ks för 679:-, någon som har den? Jag har provat den några gånger och tycker den är jätteskön mot de andra jag provat. Måste ha en ny hjälm nu och undrar om den är skön även att rida i
Min kompis har den och är jätte nöjd!! ska även köpa en själv inom en snar framtid då den är gudomligt sjön ju!!!
*vill ha nuuu* hehe jaja men nu slutar jag jobbet för dagen och ska till stallet *intresseklubben antecknar* hehe
jag har testat alla hjälmar som finns känns det som 'tyckte att gpa:n var ful ath:satt inte bra chalrls owen var int ealls bra tyckte bar aint eom den sedan testade jag hööks hjälm och köpte den jag är super duper nöjd rekomenderar vekligen den den
Jag trivs kalas med min. Har inte "testat" den än så jag vet inte hur bra den skyddar, men den är otroligt skön! Det är den skönaste hjälmen jag nånsin haft! Lätt och mjuk inuti!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.