"Heta" hästar en myt?

Sv: "Heta" hästar en myt?

Tja, någon klok människa får väl flytta tråden då... Vilket var gjort också upptäckte jag...

Ja, hästar har olika personlighet som människor.
Jag instämmer i vad kopparberg skrivit.

Är en häst riktigt trög däremot, har den säkerligen tappat livsgnistan.

Man får ju skilja på hästar som är heta pga dom vill mkt och är glada och pigga, och såna som helt enkelt är stressade pga dom inte mår bra i kropp/psyke.

Känner igen det där med högexplosiv kanonkula... :angel: Sticker iväg gör han inte, men hoppar rakt upp i luften. Och han försöker verkligen behärska sig! Men ibland blir det bara för mkt energi och vulkanen får utbrott.... :p

Liknande trådar

Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
806
Senast: turbofling
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 328
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 280
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka