nordiskridkonst
Trådstartare
Ja, herregud. Nu har det som jag aldrig trodde skulle hända hänt. Jag har utvecklat en "girlcrush", och ingen liten en. Jag som levt hela mitt 32 åriga liv som helt hetero (min åsikt) har gått och blivit helt galet förälskad i en tjej. Hon är jättevacker och smart och från första gången vi träffades har jag inte kunnat ta ögonen ifrån henne MEN hon är inte lesbisk (och inte jag heller egentligen). Så vad är det här?! Är det mina hormoner som börjat spöka när jag bytt till p-piller?
Jag är absolut inte homofobisk på nått vis. Har massvis med vänner som är gay och jag ser absolut inget fel alls med det. Men jag trodde aldrig att jag själv skulle hamna i den här situationen. Trodde att jag kände mig själv vid det här laget.
Har det här någonsin hänt er? Jag menar inte om ni provat, eller vill prova tjejsex nån gång utan snarare om ni någonsin haft känslor för en tjej (mer än bara kompis)?
Hjälp mig, jag behöver få höra era åsikter och tankar.
Jag är absolut inte homofobisk på nått vis. Har massvis med vänner som är gay och jag ser absolut inget fel alls med det. Men jag trodde aldrig att jag själv skulle hamna i den här situationen. Trodde att jag kände mig själv vid det här laget.
Har det här någonsin hänt er? Jag menar inte om ni provat, eller vill prova tjejsex nån gång utan snarare om ni någonsin haft känslor för en tjej (mer än bara kompis)?
Hjälp mig, jag behöver få höra era åsikter och tankar.