Hermanstorp har lagt till 100 klass för häst!

spetsak

Trådstartare
Hermanstorp har lagt till 100 klass för häst på sin tävling 23-24 maj! :banana::banana::banana::bow::bow:
Tänkte bara meddela detta!

Sv: Hermanstorp har lagt till 100 klass för häst!

Och allt blir på söndagen! DVS 1-dagstävling:)
Så, kom igen nu gott folk och anmäl er!:D

Jag har anmält båda hästarna idag! 5-åringen ska få följa med och gå sin första debutant, ska bli väldigt spännande:) Super med 1-dagstävling oxå:bow: ...slipper man bli mer ruinerad än nödvändigt

Jaa nu har ju Mariestad ställt in IGEN!!! Så nu anmälde jag mig till hermanstorp ist...Riktigt bra att det blev 1-dgrs ist!!!

Hur är Hermanstorps Lättklass-bana? En lätt Lätt? Eller en svår Lätt? Hoppas ni förstår;) Vad är "värst" på den?

Jag är anmäld till 100-klassen...:eek::D

Korre: Det är svårt att säga för ibland har de haft det svåra vattenhindret med banken i mitten med o ibland inte. Samma med lite trahkenergravar som ibland är med o ibland inte...

Kanske någon därifrån kan informera lite?

Men det är ingen bank längre utan man rider upp bara på en slänt och sedan hoppar man ut över en liten stock.

Min erfarenhet har varit att när Hermanstorp har haft * klass så har 100 klassen varit enklare och när 100 klassen har varit högsta klass (som den blir nu) så har den varit svårare.

Men överlag så är banan väldigt inbjudande och hästarna hoppar alltid väldigt bra och väl , även hästar som står emot lite och är lite tveksamma brukar gå väldigt bra på denna banan.
Tveksamt bara hur det blir i början , det har varit lite knixigt att komma igång men jag vet inte hur början kommer bli detta år.

Senast ändrad av en moderator:

KL

Kan ju passa på att ge cred till toppenarrangörerna Bollnäs! Nu har de efter förfrågningar lagt in en 1* för ponny på deras majtävling. Applåder för de arrangörer som lyssnar på oss ryttares önskemål!!! :bow::bow::bow:

Jag är anmäld till 100-klassen...:eek::D

QUOTE]

:eek:

Har du hästskötare? Du åker väl typ förbi här, så om du vill kan jag hänga med:laugh:.

Det är ett mycket vänligt erbjudande men dina geografiska kunskaper är lika med noll...:angel: Ta nu fram din gamla skolboks kartbok o slå upp den stora staden T******m o kolla sen vart Hermanstorp ligger....:devil:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
997
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 079
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 022
Foder & Strö Skall se om jag kan ta ett nyare kort på henne. Detta är från april. Men hon har lagt på sig rejält nu. I vintras va hon lite för smal...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 746
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar