- Svar: 11
- Visningar: 1 786
Henrik von Eckermann hade en mardrömslik final i hoppning. Efter att ha klarat de första hindren felfritt blev svensken avkastad av King Edward och fick gående lämna banan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill skicka en lockig hundvalp till HenrikHenrik von Eckermann hade en mardrömslik final i hoppning. Efter att ha klarat de första hindren felfritt blev svensken avkastad av King Edward och fick gående lämna banan.
Artikeln och rubriken är ändrad efter publicering. Det syns om du följer länkenFast avkastad blev han väl inte? Det får det att låta som om hästen typ bockade och slängde av honom. De kom helt fel i svängen, ryttarens fel skulle jag säga, och sen flög han av när hästen stannade för att undvika infångaren (eller vad det nu var).
Han säger ju själv att det var hans fel också.Fast avkastad blev han väl inte? Det får det att låta som om hästen typ bockade och slängde av honom. De kom helt fel i svängen, ryttarens fel skulle jag säga, och sen flög han av när hästen stannade för att undvika infångaren (eller vad det nu var).
Det borde vara medalj på det faktiskt, för sportsligt beteende.Lider verkligen med honom och han skulle få medalj bara för att han är som han är. Medalj för sportsligt beteende.
Ja. Och ändå, det som slår mig nu, hur illa är det inte när man blir så glad över något som borde vara fullkomligt självklart! Det är ju jättehemskt!Det borde vara medalj på det faktiskt, för sportsligt beteende.