I

Icebabe_1

jag har frågat förr,
men dom tips jag fick tog mig inte vidare tyvärr.

vet nån om en bra sida der man kan göra sig en hemsida???
den skall helst va gratis,lätt att lära,snabb att sköta.

eller finns det nån som kan tänka sig göra en hemsida åt mig mot en liten summa?

jag har lovat gamla ägaren till Its approval att han skulle få en hemsida så hon kunde titta in då och då och läsa om han,
men jag fixar det inte.

tackar på förhand :bow:
 
Sv: hemsidor

nop,inte testat der,
skall titta in å kolla.
jag är ju värdelös på datorer och så,
förra hemsidan skötte och lagade en god kompis av mig,men då vi inte såg varann mer lot jag den sidan förfalla och tas bort...

derför måste denne nya hemsidan va lätt att sköta efter den är gjord,så jag till och med kan fixa det:D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 985
Senast: Fibusen
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 870
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp