Hemsidan..

G

Gilraen

Hej! Är webmaster på Stall Frösundas hemsida och jag undrar om inte du kunde ta å titta på den och säga vad du tycker!?.. Jag vill ha massor av ideer och förslag om hur jag skulle kunna göra sidan till en bättre och trevligare plats!

ALL KRITIK ÄR BRA KRITIK.

Ps. Har en likadan tråd på gnägg, men jag kom på att den låg fel :p Ds.
 
*petar upp*.. ingen som har något förslag på ändring? Jag är rastlös!
 
Jag tycker att infon på hästarna blir lite plottrig när den ligger som lodrätt, samt att en del text göms bakom den stora bilden.

Nu slutade den funka :P
Jag skulle personligen vilja se mindre bilder på hästarna, som man kan klicka upp om man vill. Som de du gjort under den stora bilden. Det blir mer översiktligt då.

Emma.
 
Va konstigt, det gör det inte för mig :confused: Jag har gjort ett fotoalbum nu så att man behöver inte titta på bilderna om man inte orkar eller vill..
 
Kom å tänka på en sak;
Under "fotoalbum" så ligger bilderna direkt på sidan, ska jag göra länkar till varje häst ist? Det är en bild som "presentationsbild", den är liten, med en text brevid eller så med hästens namn, klickar man på bilden så kommer fler foton upp på den hästen, är detta bättre?
Vad tycker ni?
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 955
Senast: Freazer
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 593
Senast: Mia_R
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 090
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp