älgen

Trådstartare
Har fått i uppdrag av sambons bilklubb att försöka görq en hemsida till dem.
Någon som vet hur mqan gör för att en sida ska komma upp på t.ex altavista när man söker på t.ex då bil.
Vilken sorts hemsida är bäst?
Med andra ord HJÄLP! Hur gör man? :o
 
Vad är det du vill ha hjälp med; göra en hemsida eller anmäla din sida till sökmotorer?

Om du vill att sökmotorer ska hitta din sida är det bra om du har lagt in Meta-taggar i koden. Läs mer om detta här.

Anmäl också din sida. Hur du gör detta är sannolika lite olika för olika sökmotorer. När det gäller google, som ju anses vara störst och bäst, klickar på du Allt om Google och sedan Lägg till/ta bort din URL. På Altavista klickar du på Registrera en webbplats.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
862
Senast: Paddington
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 684
Senast: ptr
·
Samhälle Rent krasst, vilken tidning ska unga läsa? Jag känner ingen som har papperstidning längre. Inte ens mina föräldrar som alltid hade när...
2
Svar
39
· Visningar
1 419
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 801
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp