hemsida för att söka efter hästar!!

Lollan

Trådstartare
Finns det nån hemsida där man kan skriva in
vad mamman och/eller pappan heter å sen få fram vilka
avkommor dom har?? :bow:

Vad är det som kostar?

Den sidan är gratis vad gäller stammar och avkommor samt foton och ev lite info!

Gäller det halvblodsston så kan du pm:a mig så ska jag kolla i mina stamböcker :)

jaha nej den va visst gratis, men d va typ nån inloggning
som kostade, såg visst fel... :smirk:
men d står i stamtavlor, dom med röd stjärna efter ska det va foto men, var är det??

Om du klickar på namnet vid den röda stjärnan, så får du upp den hästens stam i fem led. Ovanför själva stamtavlan är en rad med hästens namn, födelseår och kön. Där finns också en liten ruta med en tecknad häst. Lägger du pilen på den rutan kommer bilden fram. Om du t ex tittar här ser du min häst :)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 450
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
541
Senast: KeeNine
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 674
Senast: Cina B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka