Cezzan

Trådstartare
Varför kan inget gå min väg för???
(Snälla flytta inte till hund nu ffs)

Imorrn måste vi nog ta bort våran ena voff :(
Man ska väl inte ta ut något i förskott, men om det inte finns någon mirakelmedicin så är det bäst för honom att somna in :(

Vårt lilla måndagexemplar, vårt olycksbarn :cry:

Sv: Helvete

JRT, 10 år.
Han har gått upp enormt mycket i vikt väldigt snabbt, kissa roch bajsar inne, trött och orkar knappt någonting, orkar inte hoppa upp i soffan/sängne själv, kan inte ens klia sig i öronen själv, börjar se väldigt dåligt, osv

Sv: Helvete

De har tagit alla möjliga prov på honom.
De trodde först att det berodde på att hans binjurar produverade för mycket kortison, men det var itne det.
Nu var det nån annan sjukdom de skule kolla upp, men troligast måste vi ta bort honom.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 811
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 221
Senast: Sesca
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 940
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama