S
strösslet
hejsan de va länge sedan ja skrev om mig och min Elias, så ja tänkte skriva lite om hur de går för oss. som ni kanske minns hade jag problem med pappan och flyttade ifrån honom en vecka före jul ungefär. så flyttade jag hem till mina föräldrar ett par månader, den 19januari opererade jag mig, gjorde en gastric by pass (övervikts operation) som var lyckad. pappan bodde hemma hos mina föräldrar för jag på inråd av mig psykolog inte skulle låta elias bo hos sin pappa under tiden ja var sjukskriven då jag är hans grund trygghet eller vad det heter.
2veckor bodde han där, vilket var väldigt påfrestande för oss alla men vi bet ihop. i feb kör pappan på fyllen med 1.36p i blodet, åkte dit på de... (han säger fortfarande att han inte fått en dom eller liknande)
FRÅGA tar det värkligen så lång tid??? att komma upp till domstol?????
jaja.. sen flyttade jag och elias in till stan... vi går regelbundet på habilitering och träffar läkare till höger och vänster, han har nu fått en natt skena till sitt högra ben som inte är speciellt populär.
efter 2 månader flytta vi till en annan lägenhet, mycket större. här trivs vi kanon.
Elias utvecklas sakta men säkert, nu ställer han sig upp själv mot bord och dyligt, hoppas han snart kommer att gå.. håll tummen!
pappan är här måndag onsdag torsdag och har elias 5timmar varannan söndag..
jag tycker det är mycket då jag och pappan inte går ihop nå alls...
jag har fortfarande ensam vårdnad, och så kommer det förbli tills pappan mår bra då han sagt ett antal ggr att han inte gör det. och han kan inte läsa av våran son för 5 öre. ahh det är svårt att förklara... men det är inte bra bara...
ja ... jag vet inte vad jag ville med denna tråd.. kände bara för att uppdatera lite... och få skriva av mig lite...
EN liten fråga bara... är det någon som har ett barn med en motorisk cp skada ?
Elias har på höger sida arm och ben som inte riktigt är med ... skulle behöva någon att bolla med och så..... eller någon som har tips på nån sida där jag kan få kontakt med liknande ?
kram kram
2veckor bodde han där, vilket var väldigt påfrestande för oss alla men vi bet ihop. i feb kör pappan på fyllen med 1.36p i blodet, åkte dit på de... (han säger fortfarande att han inte fått en dom eller liknande)
FRÅGA tar det värkligen så lång tid??? att komma upp till domstol?????
jaja.. sen flyttade jag och elias in till stan... vi går regelbundet på habilitering och träffar läkare till höger och vänster, han har nu fått en natt skena till sitt högra ben som inte är speciellt populär.
efter 2 månader flytta vi till en annan lägenhet, mycket större. här trivs vi kanon.
Elias utvecklas sakta men säkert, nu ställer han sig upp själv mot bord och dyligt, hoppas han snart kommer att gå.. håll tummen!
pappan är här måndag onsdag torsdag och har elias 5timmar varannan söndag..
jag tycker det är mycket då jag och pappan inte går ihop nå alls...
jag har fortfarande ensam vårdnad, och så kommer det förbli tills pappan mår bra då han sagt ett antal ggr att han inte gör det. och han kan inte läsa av våran son för 5 öre. ahh det är svårt att förklara... men det är inte bra bara...
ja ... jag vet inte vad jag ville med denna tråd.. kände bara för att uppdatera lite... och få skriva av mig lite...
EN liten fråga bara... är det någon som har ett barn med en motorisk cp skada ?
Elias har på höger sida arm och ben som inte riktigt är med ... skulle behöva någon att bolla med och så..... eller någon som har tips på nån sida där jag kan få kontakt med liknande ?
kram kram