Finns det andra människor?
Och vad är den där verkligheten som alla pratar om?
Du glömde tagga @Hyacinth
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det läge för initiativ till insamling till smartphone så det finns något att göra när alla andra irl:are sitter med näsan i sina lurar? Vi är alltid närvarande här, du är aldrig ensam!Ikväll är jag borta, bara så ni vet. Jag ska ut och träffa andra människor, och kommer därför inte ha tid med er. Vill ju inte att ni ska bli oroliga.
Tjingeling! Jag tittar in i eftermiddag för att besvara eventuella frågor och lindra oro.
Är det läge för initiativ till insamling till smartphone så det finns något att göra när alla andra irl:are sitter med näsan i sina lurar? Vi är alltid närvarande här, du är aldrig ensam!
Jag pm:ar kontonummer till dig där du kan göra insättning! Tyvärr är mitt konto utformat så att det krävs minst fyrsiffriga belopp vid insättning, men det gör nog inget, jag behöver en bra lur och jag reser gärna långt. Ok?
Va? Är du kvar?En iphone6 tack.
C'est moiGullesnutthen
Du får en till notis av mig då, sen måste jag faktiskt göra lite andra saker är bygga upp din självkänsla!Något. Ett par timmars sömn och lite mer bekräftelse så är jag som ny.
Här du nyktrat till än? Jag tycker du verkar lågaktiv, du har väl inte gått och blivit vekling, dvs lite trött dagen efter?Något. Ett par timmars sömn och lite mer bekräftelse så är jag som ny.
Nänä, jag har varit tvungen att vara högpresterande idag. Nu laddar jag om inför kvällens fest, styrelsemöte.