Heja Musse!

Jag tror inte utan visade på vetenskaplig fakta, du bedriver propaganda i eget syfte.

Patriarkala strukturer är det ni alltid talar om. Påstår du nu att det inte var vad du menade? Andra strukturella mönster kan nog finnas, det har jag inte ifrågasatt.

"Propaganda i eget syfte"? Du menar att länken till BRÅ är felaktig, den som faktiskt behandlar trådens ämne - dvs sexuella trakasserier och våldtäkter. Se @BornAgain s inlägg om den länk du själv posta.

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
1 917
Senast: Mineur
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 636
Senast: Palermo
·
Samhälle Birgitta Dahl har dött vid en ålder av 87 år. Jag hade inte en aning om vilken kämpe hon var och hur mycket hon gjort för dagens... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 325
Senast: Mia_R
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan... 2
Svar
34
· Visningar
1 869
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka